Nu er jeg ny er, men ham Nakalay kan jeg umiddelbart lide; han er tilstrækkeligt mærkelig. Det var også ham med negerpiloterne i går. Dén mener jeg iøvrigt langt fra er uddebateret.
Der er faktisk en del sære mennesker her... ;-) Jeg bor her i Århus, men har dog planer med nogle af mine kammerater. Håber vi kan få billetter til premieren, men jeg gider nu ikke ligge i kø i flere dage for at få dem. Så kan jeg godt vente til dagen efter. Nu har jeg jo ventet siden 2002 alligevel...
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Ja, det plejer at være fremgangsmåden. I virkeligheden kan man også bare ringe derind, for der er ikke flere om buddet, end man sagtens kan få premierebilletter alligevel, især nu hvor Cinemaxx er kommet, men nu er det efterhånden en tradition at sove der, og stemningen plejer at være rigtig god. I øvrigt tæller Cinemaxx ikke, for det er jo indendørs :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Hmm... lyder da interessant. Det vil jeg stræbe efter! Desuden har Biocity jo digital fremvisning. Mon ikke den nye Star Wars kommer digitalt? Det må være ret så fantastisk! Så Shrek digitalt - det var dælendytme flot!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#11 nakalay 21 år siden
#12 21 år siden
#13 davenport 21 år siden
#14 Kalle Ferm 21 år siden
Jeg bor her i Århus, men har dog planer med nogle af mine kammerater. Håber vi kan få billetter til premieren, men jeg gider nu ikke ligge i kø i flere dage for at få dem. Så kan jeg godt vente til dagen efter. Nu har jeg jo ventet siden 2002 alligevel...
#15 gi-jones 21 år siden
#16 Kalle Ferm 21 år siden
#17 gi-jones 21 år siden
#18 Kalle Ferm 21 år siden
#19 filmz-Kadann 21 år siden
Ja, Shrek 2 stod rigtigt flot i digital udgave. :)
#20 maniac 21 år siden