Hvis de skulle lave disse film, skulle det være med andre skuespillere, ellers skulle de tage i betragtning at skuespillerne er blevet så meget ældre, men jeg tror seriøst det bliver svært at få Ford, Fisher og Hamill med på vognen igen.
Samtidig er der også en god chance for at Lucas vælger at udrydde alt hvad der er bygget ekstra på historierne, i form af bøger, tegneserier, spil o.s.v., for at lave sin egen, sandsynligvis værre, udgave af hvad der skete efter "Jedi..", så jeg er ganske tilfreds med at der ikke kommer flere film.
Der har dog været tale om en live-action tv-serie, der skulle foregå før Episode 1-6, men om disse planer stadig er aktuelle, ved jeg ikke.
Det er de... De har lovet 100 afsnit, og de er godt igang med pre-production. Lucas udtaler dog at der vil blive lagt mere vægt på drama end action. Men alt hvad han siger skal man jo tage med et gran salt.
Så må man da håbe at de hyrer nogle gode instruktører, som f.eks. Whedon og Kevin Smith, folk der er fan af de gamle film og kan tilføje lidt geekness.
Samtidig er der også en god chance for at Lucas vælger at udrydde alt hvad der er bygget ekstra på historierne, i form af bøger, tegneserier, spil ...
Kunne han så ikke tage og gøre det sådan helt bogstaveligt og - mens han alligevel er i gang - også udrydde 'Clone Wars' + den der live-action tv-serie?
Jeg er ikke i tvivl om at Smith og Whedon kunne tilføje ret meget godt til sådan en serie, men bare det at de får andre forfattere på, gode forfattere, ville gøre en kæmpe forskel.
#1 filmz-plysgaard 16 år siden
Er kæmpe Star Wars fan, og kan ikke få nok af de film!
Derfor er mit spørgsmål:
"Er der nogen som ved noget om Ham George Lucas har tænkt sig at lave en 7'er??"
- Har kigget på Youtube, og der er en masse fake trailers til episode 7!
Og er der nogen som har nogle seneste nyheder omkring Star Wars universet og upcoming serier og film??
#2 PredatorX 16 år siden
#3 filmz-Kadann 16 år siden
Samtidig er der også en god chance for at Lucas vælger at udrydde alt hvad der er bygget ekstra på historierne, i form af bøger, tegneserier, spil o.s.v., for at lave sin egen, sandsynligvis værre, udgave af hvad der skete efter "Jedi..", så jeg er ganske tilfreds med at der ikke kommer flere film.
Der har dog været tale om en live-action tv-serie, der skulle foregå før Episode 1-6, men om disse planer stadig er aktuelle, ved jeg ikke.
#4 filmz-plysgaard 16 år siden
#5 PredatorX 16 år siden
Det er de... De har lovet 100 afsnit, og de er godt igang med pre-production. Lucas udtaler dog at der vil blive lagt mere vægt på drama end action. Men alt hvad han siger skal man jo tage med et gran salt.
#6 filmz-Kadann 16 år siden
Så må man da håbe at de hyrer nogle gode instruktører, som f.eks. Whedon og Kevin Smith, folk der er fan af de gamle film og kan tilføje lidt geekness.
#7 PredatorX 16 år siden
Ja præcis:-D Så kunne de måske rette lidt op på de 3 fejltagelser de neto lige har begået hehe...
#8 BN 16 år siden
Kunne han så ikke tage og gøre det sådan helt bogstaveligt og - mens han alligevel er i gang - også udrydde 'Clone Wars' + den der live-action tv-serie?
#9 PredatorX 16 år siden
Så skulle det være fordi han tog episode 1, 2 og 3 med i købet..
#10 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg er ikke i tvivl om at Smith og Whedon kunne tilføje ret meget godt til sådan en serie, men bare det at de får andre forfattere på, gode forfattere, ville gøre en kæmpe forskel.