Tænkte det nok! Det er den såkaldte "Executor Box", som kun blev produceret i et begrænset oplag på 20.000 og kun i UK. Kender en 2-3 stykker, der ejer denne beauty.
Der skulle efter sigende være flere trailers med i ekstra-materialet i denne box, end der var i den DVD-box, der udkom for nyligt...
Boksen er købt i Laserdisken (vist i Århus, da den stadig eksisterede) for næsten 10 år siden. Prisen var dengang 1000 kr, men lur mig om den ikke er højere idag.
På hver af de 3 VHS bånd med filmene på er den en dokumentar på ca.1 time om den enkelte film (d.v.s. 3 forskellige dokumentarer på de 3 bånd). Derefter en der nogle interviews med George Lucas... der også alle er forskellige på VHS båndene. Sidst, men ikke mindst, er der en feature hvor filmmagerne går ind i specifikke scener af filmen og forklarer noget om hvordan de lavede effekterne. Så der skulle være omkring 3 timers ekstra material på hvert af de 3 VHS bånd med filmene... og disse 3 timer er, som sagt, forskellig på hvert bånd.
Jeg har fået lov til at låne herligheden, så jeg tror lige at jeg vil se nærmere på det i de kommende par dage.
#1 Corgan 21 år siden
Én af mine kollegaer har taget denne Star Wars metal boks med på arbejde, så jeg tænkte at jeg lige ville tage et par billeder af den og vise Jer den.
Filmene er på VHS (kan I huske det format?!), men er i de oprindelig udgaver. D.v.s. pre-special-edition.
Boksen er (som nævnt) i metal og indeholder 4 VHS bånd, en tyk bog med manuskriptet samt billeder, små foldere og pæne billeder i A4 størrelse på pap.
På de 3 VHS-bånd med filmene finder man også dokumentarer og interviews. Det 4. bånd indeholder en dokumentar på 62 min.
Hele herligheden er Limited Edition, og er nok temmelig svær at opdrive.
Enjoy!
#2 filmz-vassago 21 år siden
#3 Corgan 21 år siden
#2:
Yeah... it's a beauty! Og så er den også temmelig stor og tung.
#4 MadMartigan 21 år siden
Det ser da alt for sejt ud, hvad er sådan noget værd?
#5 filmz-Kadann 21 år siden
Den gad jeg godt at eje til samlingen. :)
#6 Skum 21 år siden
#7 filmz-herskegut 21 år siden
Synes det er lidt sjovt der også er et star-trek katalog med ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#8 cyberzed 21 år siden
#9 Outbound Sith 21 år siden
Der skulle efter sigende være flere trailers med i ekstra-materialet i denne box, end der var i den DVD-box, der udkom for nyligt...
Fox Mulder
#10 Corgan 21 år siden
På hver af de 3 VHS bånd med filmene på er den en dokumentar på ca.1 time om den enkelte film (d.v.s. 3 forskellige dokumentarer på de 3 bånd). Derefter en der nogle interviews med George Lucas... der også alle er forskellige på VHS båndene. Sidst, men ikke mindst, er der en feature hvor filmmagerne går ind i specifikke scener af filmen og forklarer noget om hvordan de lavede effekterne. Så der skulle være omkring 3 timers ekstra material på hvert af de 3 VHS bånd med filmene... og disse 3 timer er, som sagt, forskellig på hvert bånd.
Jeg har fået lov til at låne herligheden, så jeg tror lige at jeg vil se nærmere på det i de kommende par dage.