Hehe... jo tak - kom hjem d.17/2-04... :-) Har fået overført 30 ects point for mit semester i Spanien, så det er som det skal være - fik godkendt nogle af fagene af mine danske undervisere ved at vise dem alt det jeg havde lavet og forklaret lidt om det... Så det er jo alletiders! :-)
Og mine danske eksamener her til foråret gik også fortrinligt, så jeg har bestemt ikke noget at klage over - går bare og nyder min sommerferie og får set en masse film og sejlet i kano, etc.
Har dog lige klaret at slette en fil der ikke burde være slettet, så det sidder jeg og stresser lidt over... fandt et shareware-program til at finde den, men da den sagde at den kun ville restaurere 64kb trykkede jeg på cancel og nu kan jeg ikke finde filen igen... nederen!!! :-/
#11 McPeter 21 år siden
Har fået overført 30 ects point for mit semester i Spanien, så det er som det skal være - fik godkendt nogle af fagene af mine danske undervisere ved at vise dem alt det jeg havde lavet og forklaret lidt om det... Så det er jo alletiders! :-)
Og mine danske eksamener her til foråret gik også fortrinligt, så jeg har bestemt ikke noget at klage over - går bare og nyder min sommerferie og får set en masse film og sejlet i kano, etc.
Har dog lige klaret at slette en fil der ikke burde være slettet, så det sidder jeg og stresser lidt over... fandt et shareware-program til at finde den, men da den sagde at den kun ville restaurere 64kb trykkede jeg på cancel og nu kan jeg ikke finde filen igen... nederen!!! :-/
#12 bobber 21 år siden
#13 filmz-thomas _h 21 år siden
#14 21 år siden
#13 - det mener jeg ikke - tror kun, at det er r1-versionen der er rettet. Men ikke sikker.
#15 McPeter 21 år siden
#16 ks 21 år siden