På søndag sender Discovery 3 timer med Virkelighedens Star Wars. Programmerne handler om den indflydelse Star Wars har haft på teknologi og idéer siden de kom frem. Jeg kan desværre ikke finde nogen omtale på Discoverys HP, men man kan se en lille omtale her:
Er der nogen som har tænkt sig at rippe det, og ligge det ud til offentligheden ? :) Nu er det jo ikke os alle der er så heldige at have alle de kanaler.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Det lyder da ganske fint.. det kunne da godt være at man lige skulle checke det ud.. så må jeg hen og rykke lidt rundt på computeren, så jeg kan få optaget det. :)
#3 det ville være rigtig herligt hvis du gad at gøre det ;)
Da jeg sidste gang så lidt Discovery.. var der noget reklame for et program der hed "Alien planets" noget om at forskerne forudså hvordan andre planeters liv så ud.. så rigtig spændende ud, men når man ikke har Discovery kan man kun tude lidt over det :-/ Men det skulle komme 30 Juni mener jeg..
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#4 Jeg så det også, og sikken en skuffelse. De prøvede godt nok at gøre det lidt interessant, men langt de fleste væsner var nok lidt for underlige. Ihvertfald sluttede de mange gange med at sige:"... og hvordan de så er i stand til at gå/flyve/spise osv ved vi ikke!" Animal Planet har en serie om livet 50 millioner år efter mennesket, hvor der er andre underlige dyr, men de er noget bedre "researchet"
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#6 Ok, jeg kan næsten gætte mig til at jeg ikke er gået glip af det helt store så :) Men den serie du snakker om fra Animal planet, er det noget som kun har været sendt på tv? eller skulle der evt være en dvd ude :)
#7 Håber da at du kan finde sådan et kabel :) Det ville da være alt for godt hvis man kunne få lidt ekstra Star-wars:)
#1 davenport 20 år siden
Jeg kan desværre ikke finde nogen omtale på Discoverys HP, men man kan se en lille omtale her:
http://www.dr.dk/nav/programoversigt/w3c/epg.asp?m...
Det hele er præsenteret af C-3PO og R2D2.
#2 filmz-herskegut 20 år siden
Nu er det jo ikke os alle der er så heldige at have alle de kanaler.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#3 filmz-Kadann 20 år siden
#4 filmz-herskegut 20 år siden
Da jeg sidste gang så lidt Discovery.. var der noget reklame for et program der hed "Alien planets" noget om at forskerne forudså hvordan andre planeters liv så ud.. så rigtig spændende ud, men når man ikke har Discovery kan man kun tude lidt over det :-/
Men det skulle komme 30 Juni mener jeg..
#5 trekster 20 år siden
Nope. Det var i går. Jeg så det nemlig :)
#6 lyspunkt 20 år siden
Animal Planet har en serie om livet 50 millioner år efter mennesket, hvor der er andre underlige dyr, men de er noget bedre "researchet"
#7 filmz-Kadann 20 år siden
Det kommer lidt an på om jeg kan finde et antennekabel der er langt nok til at det kan nå ind til computeren, fordi jeg har tv-kort i maskinen. :)
#8 davenport 20 år siden
#9 filmz-herskegut 20 år siden
Ok, jeg kan næsten gætte mig til at jeg ikke er gået glip af det helt store så :)
Men den serie du snakker om fra Animal planet, er det noget som kun har været sendt på tv? eller skulle der evt være en dvd ude :)
Håber da at du kan finde sådan et kabel :) Det ville da være alt for godt hvis man kunne få lidt ekstra Star-wars:)
#10 davenport 20 år siden