#77: Naga Sadow, Ludo Kressh m.fl. fra den era (ca. 5000 år BBY) anvender Sith Swords, ikke lightsabers!!!
Det er først senere (ca. 4000 BBY) de begynder at anvende lightsabers, fordi forskellige faldne Jedi "konverterer" til Sith Ordenen (Freedon Nadd, Exar Kun osv.)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#79: Du skal skaffe dig "Tales of the Jedi" serien fra Dark Horse comics... de er lidt gamle efterhånden, så de kan være svære at skaffe, da de vistnok er out of print.
Jeg ved at Fantask har nogen af dem... på Amazon.co.uk er de næsten alle sammen stående som "rare" der tager 4-6 uger at skaffe... med mindre man køber brugt!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#71 inflector 22 år siden
#72 filmz-Alex De Large 22 år siden
Hvem, andre end Darth Maul, bruger et Sith Lyssværd?
#73 azathoth 22 år siden
... men tænker du på en double-bladed, så mener jeg kun jeg har hørt om Exar Kun der også bruger den...
#74 El vez 22 år siden
#75 azathoth 22 år siden
#76 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#77 filmz-Horn 22 år siden
er forevigt dømt til at gentage den.
#78 azathoth 22 år siden
Det er først senere (ca. 4000 BBY) de begynder at anvende lightsabers, fordi forskellige faldne Jedi "konverterer" til Sith Ordenen (Freedon Nadd, Exar Kun osv.)
#79 filmz-Kadann 22 år siden
Er der nogle bestemt bøger hvor man kan læse de her ting, som du kan anbefale?
Jeg har en god røvfuld Star Wars bøger, men har ikke dyrket EU i et godt stykke tid, så jeg er slet ikke up-to-date mere :)
#80 azathoth 22 år siden
Jeg ved at Fantask har nogen af dem... på Amazon.co.uk er de næsten alle sammen stående som "rare" der tager 4-6 uger at skaffe... med mindre man køber brugt!