Synes der manglede et Stargate Forum, her på filmz til os der kan lide Stargate, hvor vi kunne sidde og hard core nørde.. aner ikk om der allerede eksisterer et, men gider ikke se alle forums igennem...
Så velkommen til dette Stargate forum,.... (dette nye Stargate Forum in case there already is one) Post en mening om et afsnit, selve serien (serierne - der jo både Atlantis og SG-1 nu), eller whatever ang. Stargate her i dette forum...
I den forbindelse vil jeg lige høre - nogle der har set en episode eller noget fra den nye Stargate Atlantis og kan sige noget om den??
Jeg har ikke hørt meget om den nye Atlantis, kun at Robert Patrick skulle være med. Ja, det er rigtigt, manden med den fedeste film på hans CV, men alligevel kun laver skod tv-serier som "X-Files" (som overhovedet ikke var skod før han kom ind), gæster de to første afsnit som "Colonel Marshall Sumner USMC" (det lyder tough, ik? :) ). Er der nogle som kan forklare mig lidt mere om den nye serie?
Udover min lille monolog om hvor meget jeg synes Robert Patrick stinker, skal det lige siges at jeg faktisk ret godt kan lide SG-1, og fulgte med i det - Indtil jeg mistede alle de gode tv kanaler, og nu må overleve med Tv Danmark :/
Tja, han har en måde at spille sine karakterer på, så de bare er flade. Den der hæse stemme og det blanke ansigt er jo det eneste han dur til (ligesom den ligeså dårlige Charlie Sheen), også derfor han holder i Terminator 2.
Netop Robert Patricks karakteristiske "stoneface" er hans markante trademark, hvilket fungerer formidabelt til den stive FBI agent, han skal portrætere i "X-Files".
Flad er nok det sidste, jeg vil kalde hans præstationer i ovennævnte serie - han præsterer rent faktisk ganske udemærket skuespil.
Jeg mener nu ikke, at Sheen og Patrick minder specielt om hinanden - når vi taler skuespil.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#2 - i SG-1 sæson 7 slutter den jo med dobbeltafsnittet Lost City 1 & 2 - hvor de finder de Ancients by Atlantis. Her tager den nye serie sit udspring, der kører parallelt med sæson 8 i SG-1. Et nyt hold går igennem porten i et nyt solsytem/galakse, og møder eny fjende - The Wraith. Og det er vist dem der dræbte de Ancients. Holdet består af nye og gamle ansigter, nogle fra SG-1 serien, eks. Rodney McKay og hende der overtager SGC i Lost City. Den nye skulle vist være mere dyster end SG-1 og mener også at have læst den har fået en R-rating i visse episoder....
For mere information henviser jeg til www.gateworld.net - en udmærket Stargate hjemmeside der fortælle om såvel atlantis som SG-1
#1 Martindan 21 år siden
Så velkommen til dette Stargate forum,.... (dette nye Stargate Forum in case there already is one)
Post en mening om et afsnit, selve serien (serierne - der jo både Atlantis og SG-1 nu), eller whatever ang. Stargate her i dette forum...
I den forbindelse vil jeg lige høre - nogle der har set en episode eller noget fra den nye Stargate Atlantis og kan sige noget om den??
#2 filmz-Alex De Large 21 år siden
Udover min lille monolog om hvor meget jeg synes Robert Patrick stinker, skal det lige siges at jeg faktisk ret godt kan lide SG-1, og fulgte med i det - Indtil jeg mistede alle de gode tv kanaler, og nu må overleve med Tv Danmark :/
#3 Yoda 21 år siden
Robert Patrick tilførte serien ny, tiltrængt energi - bl.a. grundet hans udprægede karisma.
#4 The Insider 21 år siden
#5 filmz-Alex De Large 21 år siden
#6 Yoda 21 år siden
Flad er nok det sidste, jeg vil kalde hans præstationer i ovennævnte serie - han præsterer rent faktisk ganske udemærket skuespil.
Jeg mener nu ikke, at Sheen og Patrick minder specielt om hinanden - når vi taler skuespil.
#7 filmz-Alex De Large 21 år siden
#8 Martindan 21 år siden
Et nyt hold går igennem porten i et nyt solsytem/galakse, og møder eny fjende - The Wraith. Og det er vist dem der dræbte de Ancients. Holdet består af nye og gamle ansigter, nogle fra SG-1 serien, eks. Rodney McKay og hende der overtager SGC i Lost City.
Den nye skulle vist være mere dyster end SG-1 og mener også at have læst den har fået en R-rating i visse episoder....
For mere information henviser jeg til www.gateworld.net - en udmærket Stargate hjemmeside der fortælle om såvel atlantis som SG-1
#9 PlattFuss6.7 21 år siden
#10 Martindan 21 år siden