Gravatar

#31 azathoth 22 år siden

Nope... han var "bare" Dark Lord of the Sith.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#32 filmz-redzone 22 år siden

måske darth bane!! (ikke sikkert)
-----------------------------------------

ny billede fra Episode III
links her

#33 DarkLight 22 år siden

redzone

Dit billede er ikke nyt. Du spammede også i #28 med det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#34 azathoth 22 år siden

#32: Jeps... det er Bane der var den første Darth, og det var ham som lavede "the rule of two"... én master og én apprentice.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#35 The Duck 22 år siden

øhh snakker vi kun fra hvad vi hører i filmene??? (med det darth spørgsmål altså)(damn så tæt på med det sidste)

hvis det bare er fra filmene ville jeg også sige Darth Sidious, but i guess thats wrong, well suprise me
Gravatar

#36 azathoth 22 år siden

#35: EU spørgsmål er også tilladte...
Gravatar

#37 filmz-Horn 22 år siden

Okay hvad er navnet på Mon Mothma´s hjemplanet?
_
Den der glemmer historiens gang,
er forevigt dømt til at gentage den.
Gravatar

#38 azathoth 22 år siden

Hov hov Horn... det er ikke din tur! Det var Redzone der gættede svaret, så det er hans tur til at komme med et nyt spørgsmål.

Svaret er i øvrigt Chandrila!
Gravatar

#39 filmz-redzone 22 år siden

my bad!!
-----------
ok, horn har stille spørgesmål, nu må vi lige så godt svarer den.
jeg gøre det bare next time. (hehe)

________________________________________________________________________________
Gravatar

#40 azathoth 22 år siden

#39: Jeg har i øvrigt svaret på hans spørgsmål, og lur mig om det ikke er rigtigt!

Skriv ny kommentar: