Gravatar

#1 inflector 22 år siden

Reglerne:
-----------
Spørgsmålene skal være fra Star Wars, og EU (Extended Universe) godtages også - dog ikke helt opskure oplysninger, det skal være indenfor de mest populære bøger, tegneserier, spil etc.

Såfremt at ingen kan gætte spørgsmålet, kan man spørge efter hints. Så skal vedkommende, der har skrevet spørgsmålet, komme med nogle hints.

Der må maksimalt gå 2 dage fra et svar bliver bekræftet til der bliver skrevet et nyt. Hvis et spørgsmål ikke er blevet gættet og bekræftet indenfor 2 dage skal der gives et hint, ellers går turen videre til den første den bedste.

For at det sjove ikke skal gå af legen, er det fuldstændig FORBUDT at bruge Google, IMDB eller andre opslagsværker til at gætte et spørgsmål. Opdages det at du har snydt, får det konsekvenser! The Empire is watching you!
-----------
Hvad er det korrekte navn for Hammerheads?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2 Slettet Bruger [248926678] 22 år siden

Noget med Q....kommer sikkert på det om lidt.
Gravatar

#3 inflector 22 år siden

Det er ikke noget med Q
Gravatar

#4 Slettet Bruger [248926678] 22 år siden

Blev lige nødt til at slå det op. Tænkt på Quarren (Squid Heads). Men kendte også godt navnet for Hammerheads...Æv!
Gravatar

#5 inflector 22 år siden

Er folk helt blanke, eller har de overset denne tråd?
Gravatar

#6 filmz-Wacker 22 år siden

aner det ikke
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#7 azathoth 22 år siden

Skal jeg virkelig til at svare??? Er der ikke andre der ved det? ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#8 El vez 22 år siden

Hvasørensen er den af, holder du igen, aza !?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 Kalle Ferm 22 år siden

Jeg ved det desværre ikke. :-(
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#10 The Duck 22 år siden

DAMN jeg ved det ellers godt, jeg har kort med den planet, hmm, men det er vel også snyd at kigge på dem, well mener det er noget med "it", perhaps "Itenarian".....

Skriv ny kommentar: