Gravatar

#61 filmz-Wacker 22 år siden

#60 tror jeg nok de fleste er enige med dig i :-)
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#62 azathoth 22 år siden

Yeah... SSD er max krankt skib...

Nå... men vi fortsætter med Talon Karrde: Karde havde en base på planeten Myrkr. På denne planet levede nogen ganske specielle dyr, der ikke fandtes andre steder!

Hvad var deres navn og hvad gjorde dem specielle?
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#63 Kalle Ferm 22 år siden

Fuck det er lang tid siden jeg har kunnet svare. :-(
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#64 azathoth 22 år siden

Hehe... bare kom i gang med at læse nogen bøger... eller gør som mig: bare rod lidt rundt på StarWars.com's databank et par gange om dagen... der er masser af god information, og en gang imellem sætter det sig jo fast! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#65 Kalle Ferm 22 år siden

Der er jeg nu fra tid til anden. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#66 azathoth 22 år siden

Jaaah, go dreng... man kan aldrig vide nok om Star Wars! :D
Gravatar

#67 inflector 22 år siden

De hedder Ysalamir og de har sådan en et anti force field (lidt svært at beskrive).
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#68 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

forvirring
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#69 azathoth 22 år siden

#67: Jeps... det er korrekt. Det beskrives ofte som "a bubble in the force", dvs. de genererer en slags boble, hvor Kraften ikke kan bruges. Boblen er en beskyttelsesmekanisme imod force-sensitive rovdyr ved navn Vonskrs der også lever på planeten.

But enough teaching for today... You're up Inflector!
Gravatar

#70 inflector 22 år siden

#69 ved det, har læst bøgerne og de er ganske udemærkede :)

Nå et lille let spørgsmål, hvilken type rumskib er Milinium Falcon og hvor hurtigt flyver den i lightspeed?
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: