Gravatar

#1 the_paki_don 11 år siden

Jeg skal optage mit episke show reel nu på søndag i Indre København og skal bruge nogle friske statister til at give min scene noget liv.

Jeg optager ti scener i træk i et one take og i nogle enkelte af scenerne, må der godt være mange mennesker i baggrunden.

Dertil vil jeg gerne høre, hvem der kunne hjælpe mig med det?

Det foregår fra 10 til maks 16, da jeg kun har stedet til den tid. Regner dog med at være færdig ved 14-15 tiden.

Skriv på dette indlæg og ellers kan jeg kontaktes på [email protected] eller 20 74 68 04.

Spørgsmål kan også stilles her.
Gravatar

#2 Åkepool 11 år siden

the_paki_don (1) skrev:
Spørgsmål kan også stilles her.


Hvordan kan du nogensinde tro, at du er mere lækker end mig?

Typisk, i det tidsrum er jeg på loppemarked, men det var vel heller ikke helt optimalt for dig, hvis en gut i baggrunden, totalt overstrålede dig ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 the_paki_don 11 år siden

Det frygtede jeg også, kunne ske, så er lidt glad for, at du vælger at trække dig!

Jeg har dog The Insider med, så Filmz også er repræsenteret i baggrunden! Kunne sagtens bruge nogle flere! :)
Gravatar

#4 knipsknips 11 år siden

Er ovre ved damen på Nørrebro, så kunne da være at hun også var frisk. Er det bare, som "baggrunds" fyld?
Gravatar

#5 the_paki_don 11 år siden

Ja. Der er en enkelt chase scene, hvor man måske lige skal rykke sig til siden, når vi kommer igennem. Ellers er der en café scene, hvor der bliver uddelt nogle bank. Og så er der også en fest scene, så der er god mulighed for noget alsidigt. :)

Skriv ny kommentar: