#10 Rigtigt :) Og så netop som der endelig til sommer kommer nogle fede nye film, så smider Fox lige deres volume 2 af Film Noir klassikere på banen, Warner deres Controversial Box...osv osv :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#12, og når man så endelig har råd til lidt nye film, så udsender Japan eller Korea en eller anden sindsyg lækker udgivelser af en af disse film (som selvfølgelig er i stengt begrænset antal, så man er nødt til at slå til med det samme!), som koster så meget at hele budgettet bliver brugt på den ene udgivelse. :(
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Ok ... kan se jeg er lidt mere "extrem" indkøber hvad film angår ... sidst jeg talte ( for et par måneder siden ) havde jeg omkring de 1000 ... og nu har jeg så lige talt hurtigt igen , og fik det til et sted mellem 1400 og 1500 , jeg skal nok lige tælle dem når jeg får dem sat op på mine nye hylder. De står meget rodet lige nu , halvdelen på et bord og resten i en rumdeler, og så mine Disney film og boxsets i et glas skab.
#11 filmz-Munk 20 år siden
Derudover er kun en enkelt på vej, da jeg prøver at tage det stille og roligt her i eksamensperioden!
- Steve Carell
#12 filmz-Bruce 20 år siden
#13 filt 20 år siden
#14 filmz-Bruce 20 år siden
#15 filmz-Kadann 20 år siden
#16 filmz-cybercow 20 år siden
#17 filmz-Bruce 20 år siden
#18 filmz-Kadann 20 år siden
Har ikke fået købt den der x-mas special endnu.. og 2001 skal jeg slet ikke eje. :) Hver gang jeg har forsøgt at se den, har jeg kedet mig voldsomt.
#19 MuManden 20 år siden
#20 filmz-Bruce 20 år siden