Har kun samlet 138 stk sammen. hvoraf en stor del er fra det sidste års tid :) Er under uddannelse til Datafagtek.. så får elevløn... ikke det store, men det får da nogle dvd'er igennem brevsprækken hver måned :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
1172. Arbejder p.t. som folkeskolelærervikar efter at være vendt hjem fra højskole. Samlingens størrelse skyldes vistnok at den har været arbejdet på i årevis, at den er finansieret af stort set alle de penge jeg har indtjent de sidste 5 år (tøj går gudskelov i arv fra to ældre søskende ;-)), som næsten udelukkende er gået på DVD'er og husleje.
Samlingen tæller 950 stk. og boxsets tæller som en. Er pt. på SU, men har en rimeligt godt betalt fritidsjob og kan købe DKR2 til indkøbspris :-) Startede først med DVD'er for 2½ år siden og køber da i min. 5 om ugen. Elsker når DVDoo har udsalg i januar ;-)
Samlingen kan ses i min signatur
Min samling: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Nu bruger mange dvdprofiler, inkl mig selv.. er der en måde hvorpå man kan se hvor mange penge man har brugt på alle sine film ? nu skriver jeg selv ned hvor meget jeg har givet for hver af dem.. og kunne jo være sjovt (skræmende) at se hvor meget man egentlig har brugt.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#31 filmz-herskegut 20 år siden
Er under uddannelse til Datafagtek.. så får elevløn... ikke det store, men det får da nogle dvd'er igennem brevsprækken hver måned :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#32 The Insider 20 år siden
#33 davenport 20 år siden
#34 filmz-Loft 20 år siden
Min egen er på 212. Pengene kommer for det meste fra blackjack- og poker gevinster og løn.
#35 filmz-Kadann 20 år siden
#36 filmz-ataris 20 år siden
#37 Yoda 20 år siden
#38 filmz-Jessmoeller 20 år siden
Er pt. på SU, men har en rimeligt godt betalt fritidsjob og kan købe DKR2 til indkøbspris :-)
Startede først med DVD'er for 2½ år siden og køber da i min. 5 om ugen.
Elsker når DVDoo har udsalg i januar ;-)
Samlingen kan ses i min signatur
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#39 filmz-herskegut 20 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#40 PlattFuss6.7 20 år siden
Tools > Charts & Graphs > Statistica > Genre > Total Cost