Jeg kunne ikke lige se, om andre har startet sådan en tråd her.. Så jeg gør det lige ;)
Nogle herinde der har fået fingrene i en Zaptor, og han nogen umiddelbare indtryk - udover mig, selvfølgelig ? :D
Jeg hentede min egen i går, men måtte vente til i dag med at få det op at køre, da jeg manglede et netkabel med ordentlig længde.. Men nu har det været sat til et par timer, og.. Oooh yes, baby..
Jeg var liiidt angst for at forvente så meget, ikke mindst af de tre HD-kanaler, jeg har fået med, da jeg ikke lige helt vidste, om.. Ja, om det virkelig ville ligne HD, om linien kunne trække det osv - men må jo indrømme, at jeg for første gang i mit liv har set en genudsendelse af en fodboldkamp.. For SATAN hvor jeg elsker Tv2 Sport HD :D
Andre med meninger ? :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg købte en i onsdags, havde i noget tid fulgt med i trådene på recordere.dk, hvor der var meget kritik af Zaptor boksen. Men jeg har kun haft et par små problemer, bl.a. at den skulle genstarte 3 gange før jeg fik den helt op at køre i forgårs.
Men alt i alt så er jeg meget tilfreds, regner med at prøve at leje en film i aften. Bliver nok til Rescue Dawn.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har også hørt om et par folk der har problemer med den, men jeg har overhovedet ikke haft nogle :) Andet end jeg var ved at være bange for at den var gået i stykker, fordi den var lang tid om auto-opsætning i starten :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Så fik jeg set Rescue Dawn som jeg lejede via Zaptor boksen. Endnu en feature, der fungerer ganske fint. Udbudet af film er ikke så stort endnu, men det er godt nok lækkert, at man bare klikker på lej og så har man den. Ikke bøvl med media-player og andet stads, som når man lejer ved cdon og lignende.
Nu har jeg desværre stadigvæk et oldschool SD-tv, så jeg kan ikke sige meget om kvaliteten, udover det så fabelagtigt ud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Fmv går jeg og venter på at få installeret ProFiber. Hele lortet er gravet ned, og jeg skal til infomøde i morgen i forsamlingshuset ;) Det lyder rigtig fedt. Vi får 1, 10 eller 20 m/bit begge veje, plus ca 50 kanaler på tv. Dertil gratis telefoni til fastnet, og webhotel, lagering osv. Jeg tager en 10/10er og tv, som koster mig ca 400 i md. Nu betaler jeg 300 for tv ved viasat og 300 ved TDC + abb. Så det bliver bare billigere. Det er jo fedt. Jeg ved så ikke om der er HD kanaler med her, men jeg skal da prøve at trække et kabel op i hjemmebio.
Tænkte på... Taber tv ikke noget (evt lack) jo længere netkablet er? For der er satme nogle meter fra stuen og op i bioen...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ok, jeg synes nemlig bare at have hørt, at et netkabel ikke må overstige en vis længde, for ikke at tabe data. Men som alt andet nørdorienteret, så er jeg aeoner bagud ;)
Dvs. at jeg kan koble en comp til min projektor ovenpå og surfe filmz, når det er lagt ind? Håber så på flere IP adresser, så jeg ikke skal til at have en box mere op for at dele signalet. Og jajaja spille WoW i hjemmebioen... ´O.o` Kunne da være for fedt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 HonoDelLoce 17 år siden
Jeg kunne ikke lige se, om andre har startet sådan en tråd her.. Så jeg gør det lige ;)
Nogle herinde der har fået fingrene i en Zaptor, og han nogen umiddelbare indtryk - udover mig, selvfølgelig ? :D
Jeg hentede min egen i går, men måtte vente til i dag med at få det op at køre, da jeg manglede et netkabel med ordentlig længde.. Men nu har det været sat til et par timer, og.. Oooh yes, baby..
Jeg var liiidt angst for at forvente så meget, ikke mindst af de tre HD-kanaler, jeg har fået med, da jeg ikke lige helt vidste, om.. Ja, om det virkelig ville ligne HD, om linien kunne trække det osv - men må jo indrømme, at jeg for første gang i mit liv har set en genudsendelse af en fodboldkamp.. For SATAN hvor jeg elsker Tv2 Sport HD :D
Andre med meninger ? :P
#2 dyg 17 år siden
Men alt i alt så er jeg meget tilfreds, regner med at prøve at leje en film i aften. Bliver nok til Rescue Dawn.
#3 HonoDelLoce 17 år siden
#4 dyg 17 år siden
Nu har jeg desværre stadigvæk et oldschool SD-tv, så jeg kan ikke sige meget om kvaliteten, udover det så fabelagtigt ud.
#5 Bony 17 år siden
#6 dyg 17 år siden
#7 davenport 17 år siden
Det lyder rigtig fedt. Vi får 1, 10 eller 20 m/bit begge veje, plus ca 50 kanaler på tv. Dertil gratis telefoni til fastnet, og webhotel, lagering osv.
Jeg tager en 10/10er og tv, som koster mig ca 400 i md. Nu betaler jeg 300 for tv ved viasat og 300 ved TDC + abb. Så det bliver bare billigere. Det er jo fedt.
Jeg ved så ikke om der er HD kanaler med her, men jeg skal da prøve at trække et kabel op i hjemmebio.
Tænkte på... Taber tv ikke noget (evt lack) jo længere netkablet er? For der er satme nogle meter fra stuen og op i bioen...
#8 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg går ud fra at du skal bruge almindeligt netkabel, som man bruger til netforbindelser til computere?
Nej, tv-signalet burde ikke tabe noget, sådan et kabel kan sagtens være over 50-100 meter langt, uden at der tabes noget.
#9 davenport 17 år siden
Dvs. at jeg kan koble en comp til min projektor ovenpå og surfe filmz, når det er lagt ind? Håber så på flere IP adresser, så jeg ikke skal til at have en box mere op for at dele signalet.
Og jajaja spille WoW i hjemmebioen... ´O.o`
Kunne da være for fedt!
#10 filmz-Kadann 17 år siden
Efter den smule jeg kender til tv/net via fiber: nej.
De fiberbokse jeg har set, er der udgange til x-antal tv, hvor man så trækker et netkabel fra fiberboksen til en tv-boks, der skal tilsluttes tv'et.
Det er dog ikke samme udgang, som til netforbindelsen, så skal du have netværk ovenpå, skal du trække endnu et kabel fra fiberboksen til computeren.