Gravatar

#1 Spanner 16 år siden

Jeg vil lige advare folk, der ikke har læst den grafiske novelle eller set filmen om at læse anmeldelsen på http://ibyen.dk/film/aktuelle_filmanmeldelser/arti... da den indeholder en mega spoiler.

Her er den omtalte passage fra Søren Vinterbergs anmeldelse:

Et reelt dilemma
Mord- og krigstrusler smelter sammen i multimilliardæren Adrian Veidt, alias superhelten Ozymandias. Under påskud af at tvinge supermagterne til samarbejde mod en større fælles fjende stiler han mod sin egen globale enevælde.

I hans antarktiske laboratorium kulminerer striden mellem hans ’fejlfrie’ umyndiggørende fascisme og kollegernes menneskelighed – med alle de svagheder, dén har.

Jeg synes at selv om det måske er til at regne ud, så er det da en spoiler af dimensioner.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#2 Highland Park 16 år siden

Mange tak for advarslen Spanner. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 The Insider 16 år siden

Hold kæft en brøler af Vinterberg.
War. War never changes.
Gravatar

#4 Spanner 16 år siden

Jeg har skrevet til Politiken og det er sendt videre til redaktøren.
Gravatar

#5 RFriis 16 år siden

Det er sgu ikke første gang, Vinterberg laver det nummer. Tak for advarslen.
Gravatar

#6 evermind 16 år siden

Indtil flere anmeldelser i den udenlandske presse har haft travlt med at spoile, det handlede dog tilsyneladende om, at de ikke kunne lide filmen (jamen, hvorfor så ikke bare skade den mest muligt ved at ødelægge den for alle andre også?!). Dét kan måske bare betegnes som beregnende og ondskabsfuldt, men dét her virker sgu lidt dumt, når nu han faktisk kan lide filmen.

Ud over dét, er 5 hjerter nu ellers lovende. Det havde jeg ikke forventet fra Politiken, navnlig ikke, når jeg nu først kunne læse her, at de spoilede.

Åh, det måtte gerne snart blive søndag! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7 Highland Park 16 år siden

Jeg har endnu ikke set filmen og vil derfor ikke tjekke det selv, idet jeg ikke ønsker at få noget afsløret, men jeg er da nysgerrig:
er der sket yderligere i sagen? Har Politiken fjernet den spoiler?
Gravatar

#8 Spanner 16 år siden

Nej den står der stadig
Gravatar

#9 gi-jones 16 år siden

Den slags kan gøre mig pissesur. Det er fandme ubetænksomt at skrive den slags. Jeg ved ikke hvilken slags redaktør, der lader den slags slippe igennem. Tåber!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 Highland Park 16 år siden

#8: Det var dog utroligt. Jeg antager, at du så heller ikke har hørt mere fra dem.

#9: Jeg hader også den slags...

Skriv ny kommentar: