Er det anbefalelsesværdigt at bestille store mængder DVD'er på én gang fra DVD-Pacific eller bliver man med sikkerhed nuppet i tolden hvis man køber stort? Vil I anbefale at dele købet op i så små dele som muligt?
Det drejer sig iøvrigt om de første seks sæson'er af King of Queens. :)
Jeg ville for en sikkerheds skyld dele købet op i mindre ordrer, hvis jeg var dig.
Den eneste gang, jeg har fået snuppet noget i tolden fra DVDPacific, var, da jeg var så uforsigtig at bestille tre store Woody Allen box-sets på én gang.
Efterfølgende har jeg delt alle mine ordrer op, og er ikke blevet snuppet siden.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Husk ikke at vælge FedEx Air Courier. Jeg bestilte 2 single dvd'er og blev nuppet på den konto. Kun på grund af at jeg havde for travlt med at betille og glemte at vælge normal luftpost. Det blev en dyr omgang. Så kan jeg lære det :[
#1 pulse83 19 år siden
Det drejer sig iøvrigt om de første seks sæson'er af King of Queens. :)
#2 Yoda 19 år siden
Den eneste gang, jeg har fået snuppet noget i tolden fra DVDPacific, var, da jeg var så uforsigtig at bestille tre store Woody Allen box-sets på én gang.
Efterfølgende har jeg delt alle mine ordrer op, og er ikke blevet snuppet siden.
#3 filmz-Bruce 19 år siden
#4 pulse83 19 år siden
#5 stefsims 19 år siden
Kun på grund af at jeg havde for travlt med at betille og glemte at vælge normal luftpost.
Det blev en dyr omgang. Så kan jeg lære det :[
#6 pulse83 19 år siden