Er der nogen der kan hjælpe mig, på vejne af en ven, der gerne vil eje en stormtrooperhjelm? Jeg fandt den på Play og Amazon.com, men ingen af dem sender til DK. Jeg kunne ikke finde noget på Amazon.de. Så alt hjælp er velkommen. Den skal kunne betales med visa electron, og gerne være så ægte så muligt, til den billigste pris der er.
På forhånd tak!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
http://www.amazon.co.uk/Storm-Trooper-Adult-Collec... - ud fra 'customer review' kan sælgeren være lidt upålidelig mht indpakning, men det kan så ha' været en enkelt uheld forsendelse. Den bliver dog ret dyr med forsendelse, £75 i alt, men du får en gratis Fraggel med! :)
edit: ved så ikke om de tager Visa Electron.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Med lidt tillid og tålmodighed, så sender Play også gadgets til Danmark (hvis man opgiver sin adresse som 'Denmark, UK'), men der kan så komme told oveni og kan forestille mig det kan blvie ldit besværligt hvis det fx skal byttes.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1: "På vegne af en ven" :) Jatak. Den har vi hørt før. Som om det ikke er dig selv der har planer om at tåge rundt i haven hele sommeren med den hat på.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 davenport 17 år siden
Jeg kunne ikke finde noget på Amazon.de.
Så alt hjælp er velkommen. Den skal kunne betales med visa electron, og gerne være så ægte så muligt, til den billigste pris der er.
På forhånd tak!
#2 elwood 17 år siden
bruce brugte den i sin tid til at få sin PS3 hjem.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 lagoni 17 år siden
edit: ved så ikke om de tager Visa Electron.
#4 lagoni 17 år siden
#5 gi-jones 17 år siden
#6 davenport 17 år siden
Den er bestilt fra England. (Han blev glad ;))
#7 davenport 17 år siden
Det er lidt nørdet at ha stående, men hva faan?
#8 lagoni 17 år siden
#9 davenport 17 år siden
#10 gi-jones 17 år siden