Det er efterhånden ikke nogen hemmelighed, at jeg glæder mig meget til at se Nikolaj Arcels nye film "De Fortabte Sjæles Ø", som har premiere i morgen. Jeg glæder mig nok mere, end jeg nogensinde før har glædet mig til at se en dansk film.
Og forventningerne blev ikke mindre, efter jeg læste et interview med Arcel i avisen i morges, hvor han blandt andet fortæller om, hvordan han brugte ekstramaterialet på LOTR EE til at lure teknikker af!
Jeg kan i uhyggelig grad identificere mig med alt, hvad den mand siger, og hvis der er nogen, der har lyst til at stemple mig som "Gay For Nikolaj Arcel", så skal de være velkomne! :)
Teaser: Jeg glæder mig allerede til den 2½ time lange "making of" på DVDen!
#1 Outbound Sith 18 år siden
Og forventningerne blev ikke mindre, efter jeg læste et interview med Arcel i avisen i morges, hvor han blandt andet fortæller om, hvordan han brugte ekstramaterialet på LOTR EE til at lure teknikker af!
Jeg kan i uhyggelig grad identificere mig med alt, hvad den mand siger, og hvis der er nogen, der har lyst til at stemple mig som "Gay For Nikolaj Arcel", så skal de være velkomne! :)
Teaser: Jeg glæder mig allerede til den 2½ time lange "making of" på DVDen!
Link til scan af artikel
ADVARSEL: Billedet fylder 1,5 MB, så det kan tage lidt tid at hente!
Fox Mulder