Har set traileren og den ser ret fantastisk ud. Jeg kan dog ikke rigtigt finde ud af om den er ment som en "dansk" film, altså med danske stemmer, eller om den er produceret med det internationale markede for øje. Kan nogen opklare det? På IMDB er både krediteret danske og engelske skuespillere.
Dertil kommer mysteriet med at den allerede nu kan købes på dvd diverse steder. Hvilken version er der så tale om der?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Det er en dansk film og jeg mener helt bestemt at de har haft dansk sprog som udgangspunkt, men den er blevet lavet på flere andre sprog - vel sagtens for at imødekomme det internationale marked, der da også har taget ekstremt godt imod den. Iøvrigt har dukkerne ingen mundbevægelser, hvilket jo ihvertfald på det punkt gør dubbingen lettere.
Jeg har set traileren både med dansk og engelsk, og jeg må sige, at den engelske version virkede noget mere nærværende. Den danske lød mere som en børnefilm, og det bekymrede mig lidt.
Under alle omstændigheder overvejede jeg at købe dvd'en, men tror jeg vil satse på at finde en med både danske og engelske stemmer.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 gi-jones 20 år siden
Dertil kommer mysteriet med at den allerede nu kan købes på dvd diverse steder. Hvilken version er der så tale om der?
#2 Thorsby 20 år siden
Jeg glæder mig iøvrigt selv til at se den.
#3 filmz-ZOPTIKEREN 20 år siden
Den version jeg så i biografen var med dansk tale.
#4 gi-jones 20 år siden
Under alle omstændigheder overvejede jeg at købe dvd'en, men tror jeg vil satse på at finde en med både danske og engelske stemmer.
#5 elwood 20 år siden
da jeg så traileren til strings, jeg skal da også lige ha skaffet den film engang kan jeg se, utrolig så virkningsfuld musikken er på alle scenerne.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 filmz-ZOPTIKEREN 20 år siden
Det er imho en børnefilm. Lad mig bare slå det fast.
Musikken lagde jeg meget mærke til. Den var enormt god og virkningsfuld ift. scenerne og strengenes inflydelse på verdenen.
#7 putandtake 20 år siden
http://www.ethaicd.com/show.php?pid=18603