Gravatar

#1 filmz-gimleno1 21 år siden

Man kan diskutere om rap musik er godt eller noget hø, men budskabet i denne video er i hvert tilfælde ikke til at tage fejl af..

http://www.submissionparttwo.com/
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#2 MadMartigan 21 år siden

Bahhhh det kræver Quick Time....
I'm your huckleberry...
Gravatar

#3 filmz-sanjo 21 år siden

Som 90% af alle trailer gører :D
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#4 elwood 21 år siden

man behøver skam kun et quicktime plugin der ingen som siger man skal hente hele quicktime.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 davenport 21 år siden

Hvad fanden var det for noget lort???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 filmz-gimleno1 21 år siden

Tjah Davenport, som sagt kan man jo diskutere om det ligger i ens smag, men uanset hvad folk mener eller ikke mener - med mindre man er tilhænger af nazi-Jonni - så må man kunne se det positive i budskabet....hvilket er grunden til at jeg postede den, personligt kan jeg ikke fordrage sangen, men er i stand til at se ud over det negative - tilsyneladende i modsætning til mange filmz.dk forum deltagere ;-)
Gravatar

#7 davenport 21 år siden

Sorry, jeg lyttede slet ikke til budskabet, for jeg faldt fra helt fra starten.. Jeg kan nu godt li rap osv., så det er ikke derfor. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 filmz-gimleno1 21 år siden

#7 Ork kan sagtens følge dig ;-) Det kan være en halvhård én at komme igennem, specielt fordi den er så mørk i det ;-)

#9 21 år siden

Det er ikke meninger at drappen skal skræmme jer, men denne er ikke lavet for at underholde, men for at blande sig i debatten der efterhånden har taget en meget djævlsk drejning. Jeg er ikke verdens bedste rapper, men følte at det var vigtigt at sige noget til debatten. Tkesten, musiken, videoen er lavet på under en uge. Hilsen. Rapperen/Instruktøren

Skriv ny kommentar: