Gravatar

#11 filmkorn.dk 13 år siden

#10 Du lyder selvoptaget :-)
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#12 Bobby Singer 13 år siden

#11 What!?! Det synes jeg nok lige er grov nok beskyldning du bringer på bordet fister!
Idjit
Gravatar

#13 filmkorn.dk 13 år siden

Kapow!
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#14 Kaversmed 13 år siden

Ja, helt kanon film!

Elsker den oldschool feeling filmen bar præg af med børnene i front og til tider ret komiske action/adventure stil, som Spielberg er berygtet for. "Super 8" føltes mest af alt som en klassisk Spielberg film, hvilket bestemt ikke er et dårligt tegn. ;)

Hvis du elsker Spielberg film, vil du elske "Super 8" - 8/10
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#15 Highland Park 13 år siden

Nå, så er det vel godt, at Kino.dk fik interviewet denne gang, for det ville næppe hue UIP, at den ikke blev anmeldt på Filmz.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16 Moog 13 år siden

Okay, nu er det ved at være underligt, har JJ Abrams lagt veto i frygt for hvilken sang Johan ville have med denne gang?
Gravatar

#17 Ericmase 13 år siden

Super 8 - Det største mesterværk siden "Inception"!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#18 Michael Andersen 13 år siden

Highland Park (15) skrev:
Nå, så er det vel godt, at Kino.dk fik interviewet denne gang, for det ville næppe hue UIP, at den ikke blev anmeldt på Filmz.

I en anden tråd skriver Johan at han har set "Super 8", så det kan være at der fra Filmz' side er gået lidt politik i det. Ingen interviews, ingen anmeldelse. Det er selvfølgelig ren spekulation fra min side :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#19 Highland Park 13 år siden

#18: Oh, intriger... hvor spændende! :)

Det lyder meget sandsynligt. Hvis det er sandt, kan jeg kun bifalde Filmz' protest, for jeg er overbevist om, at deres indslag og interview har langt større reklameværdi, for slet ikke at tale om substans, for den enkelte film, end hvad kino.dk producerer.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#20 Bony 13 år siden

Hvad vil i bruge en anmeldelse til, i går ikke glip af andet end flares og cheesy scener der er tåkrummende. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: