Gravatar

#1 Leo DiCaprio 13 år siden

Hvor fanden bliver anmeldelsen af? Den burde da have været kommet en dag før premieren som det mindste. Nu er der gået 2 dage og ingen anmeldelse er dukket op.. Hvor pokker bliver den af?
Gravatar

#2 gi-jones 13 år siden

Ja, det synes jeg også. Pitchforks everyone!!!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 Moog 13 år siden

Ja lidt underligt, men de skal vel også have lov til ferie :)

Men jeg har lige set den og kan klart anbefales!

Kan forekomme mindre spoilers herefter:

Dejligt forfriskende langsomt tempo, skuespil i top specielt fra børnene hvor Spielberg helt sikkert har været inde over med hans erfaring på området. Filmen er fyldt med referencer til E.T. og historien minder også meget derom, dog på en noget anderledes måde. J.J. Abrams kendetegn er heller ej at misse, nemlig at det uvisse er meget mere spændende end at blive stopfodret med dårlige forklaringer og "in your face" CGI. Den CGI der nu er i filmen er slet ikke ringe, specielt tog afsporingen fra traileren er vildt godt lavet.

5 stjerner

Kæmpe spoiler:

Er det mig eller er rumvæsenet præcis magen til Cloverfield monstret bare i meget mindre størrelse? Tror i det er meningen at det skal ses som en slags prequel eller er det bare Abrams der har helt ufattelig dårlig opfindsomhed når det gælder monster design?

Gravatar

#4 Slettet Bruger [3398158559] 13 år siden

Nogen burde gøre noget!
Gravatar

#5 Leo DiCaprio 13 år siden

Ja du siger noget moog. Men dog syntes jeg stemningen er rigtig dejlig og ny forfriskende, jeg elsker det at vi får serveret det i små bidder..

Men ja det kunne have været et bedre påfund, men der er en mening med det hele efter en udtalelse fra abrams, så jeg forstår det meget bedre hvordan det skulle forløbe.
Gravatar

#6 Nicki52 13 år siden

Tror ikke der er kommet en anmeldelse pga. de vil have Johan laver den og jeg tror han er på ferie. Måske har Johan sagt helle for den film.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 Leo DiCaprio 13 år siden

Det kan være, i så fald ville jeg da kunne forstå bedre. Bare lidt pudsig at der kommer en anmeldelse af en lorte film som poppers pingviner. Også at der ingen kommer til en af de mest ventede film i år. Jeg har lavet en selv faktisk
Gravatar

#8 DjBeau 13 år siden

#6 og #7

Jeg tvivler nu på, det forholder sig sådan :-)

Det har nok nærmere noget med ferien at gøre - hvis alle bio-anmeldere er på ferie, bliver det svært at komme til presse-screeninger. Men mon ikke der kommer en BD- eller dvd-anmeldelse senere på året.
What would Egon Olsen do?
Gravatar

#9 filmkorn.dk 13 år siden

Jeg har anmeldt den på min side og er vild med den :-)
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#10 Bobby Singer 13 år siden

Jeg har et spejl monteret fast til mit hoved så jeg altid kan iagttage mig selv.
Idjit

Skriv ny kommentar: