Apropos den elektriske bil, så havde GM en elektrisk bil som kunne køre 160, som prototype og det er over 10 år siden. Spændende at se, hvorfor de droppede den. Sikkert oliekonglomerater og politik bag.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har set den! Den er yderst god, hvor man virkelig for at vide hvor slemt stedet var, og det onde der drev det.
Sidste år var jeg nede og se på koncentrationslejr "Auschitz", og det der overraskede mig var størrelsen. Men alligevel ikke en stor overraskelse når man tænker på at ca. 3millioner mennesker er blevet dræbt i Auswitch.
I de timer vi var dernede, kunne man mærke en dyster atomsfære. I hver eneste hus kunne man se billeder, af de folk der døde, og hvilke eksperimenter der foregik i husene. Specielt i de huse hvor, de udførte eksperimenter på børn var hårdt at se.
Jeg har taget nogle billeder, fra turen af hvis det har interesse. (håber at jeg kan finde dem :))
#1 filmz-Bruce 19 år siden
An inconvenient truth
#2 filmz-sanjo 19 år siden
Godt intiativ med dokumentarer, gerne flere af dem :)
#3 filmz-Bruce 19 år siden
#4 filmz-sanjo 19 år siden
#5 filmz-Bruce 19 år siden
Auschwitz: The Nazis & the 'Final Solution'
#6 filmz-sanjo 19 år siden
Den er yderst god, hvor man virkelig for at vide hvor slemt stedet var, og det onde der drev det.
Sidste år var jeg nede og se på koncentrationslejr "Auschitz", og det der overraskede mig var størrelsen. Men alligevel ikke en stor overraskelse når man tænker på at ca. 3millioner mennesker er blevet dræbt i Auswitch.
I de timer vi var dernede, kunne man mærke en dyster atomsfære. I hver eneste hus kunne man se billeder, af de folk der døde, og hvilke eksperimenter der foregik i husene. Specielt i de huse hvor, de udførte eksperimenter på børn var hårdt at se.
Jeg har taget nogle billeder, fra turen af hvis det har interesse. (håber at jeg kan finde dem :))
#7 filmz-Bruce 19 år siden