Gravatar

#11 elwood 18 år siden

Disaster! lidt i stil med Team America, med dukker
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 Bony 18 år siden

Er du tosset. Jeg kender vist ikke nok film. Jeg har gættet 5 ud af de 40 indtil videre. (Én af dem hjalp edwood mig med i # 11.) Så i teorien kendte jeg 4 ud af 40.. Haha..

Ikke så godt igen! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#13 filmfan 18 år siden

#5 Angående sværhedsgraden, så er det rigtigt, som Chuck nævner, at jeg fremover vil forsøge at ramme en lidt bredere målgruppe end lige de allermest hardcore filmkendere.

Det skulle gerne blive sådan, at filmene kan grupperes efter 5 kategorier:

8 meget nemme scener, som de fleste burde kunne gætte uden specielle forudsætninger.

8 scener fra kendte mainstream film uden dog at afsløre for meget

8 scener for dem, som ser en masse film og som kan huske det meste af det, de har set

8 scener for filmeksperterne

8 scener som selv de allerbedste vil have svært ved at gætte

På den måde håber jeg, at tilgodese både de der blot har lyst til 5 minutters adspredelse, og de der ikke sådan lige lader sig slå ud af fx. franske gysere eller andre mere gustne filmtitler :-)

Vh ... Christian
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#14 Yoda 18 år siden

Det lyder som en fin kategorisering :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#15 tiany 18 år siden

damn jeg føler mig dum, har kun 13
Valar morghulis
Gravatar

#16 Åkepool 18 år siden

Synes sgu også at Chuck har fået lavet den temmelig hård denne gang :(
Har kun 19 og er pænt imponeret over jer der har 40 eller lidt under... Ja faktisk alle der har mere end 19 :)

So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: