Gravatar

#1 filmz-kain 18 år siden

Jeg ved ikke hvor mange her fra filmz, der kender til Christians Filmquiz - en del gør sikkert...

Men til dem, der endnu ikke har prøvet den, så er den her: http://filmquiz.cmdesign.dk/index.php

Den er supercool - try it :-)
Gravatar

#2 elwood 18 år siden

#1 den er cool, men satme også ond nogle gange, nej hver gang hehe.

tror det højeste jeg har været oppe på engang er noget med 20
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Yoda 18 år siden

Jeps, den er super - og fast underholdning hver måned. Jeg har pt. 37/40, og jeg finder næppe frem til de tre sidste.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 jessup 18 år siden

Især denne måned er den ond - normalt skal jeg have hjælp for at nå op i 30'erne men denne gang har jeg kun 23.
This is just until June
Gravatar

#5 chuck 18 år siden

Undskyld sværhedsgraden, jeg ved godt den er latterlig svær, og at det er og bliver den sværeste runde hidtil. Christian har sagt, at den fremover bliver lettere, og det kan jeg kun være glad for, når jeg ikke længere er gæstequizzer ;o)

#3 37/40 er også ret imponerende!
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#6 Yoda 18 år siden

Tja, undskylde behøves du nu ikke. Jeg synes, at det har været en underholdende og stærkt udfordrende runde, du har stået for!

Jeg glæder mig blot til tæppefald om fem dage, så jeg kan få afsløret hvilke film der gemmer sig bag de tre, jeg ikke kan gennemskue :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 filmz-DocDoom 18 år siden

Dumt spørgsmål: Kan man ikke prøve de tidligere quizzer - ligger de ikke i et arkiv?
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#8 Yoda 18 år siden

Nej, man kan ikke prøve de gamle quizzer.
Gravatar

#9 filmz-DocDoom 18 år siden

ok...
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#10 e-male 18 år siden

Er der nogen der i spoiler-tag kan skrive hvad film 26 og 27 er. De ser nemlig spændende ud ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."

Skriv ny kommentar: