Gravatar

#11 Michael Andersen 17 år siden

#9 Hehe. Det skal for retfærdighedens skyld nævnes at jeg godt kan lide at overdrive lidt for effektens skyld, så det er ikke et direkte citat men det er heller ikke helt ved siden af ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#12 filmz-Is 17 år siden

Jeg kender faktisk ikke svaret :). Hov.. der var en smiley igen..
Gravatar

#13 The Insider 17 år siden

#12, well, fordi efterhånden tusindvis af fanboys/girls jævnligt logger på og tildeler forglemmelige metervarer 10 ud af 10. Sjovt nok ofte et par dage før, filmene egentlig får premiere. Således kan The Simpsons Movie, Transformers og Pirates 3 i en kort periode kalde sig blandt filmhistoriens 50 bedste film nogensinde. Gudskelov kommer der senere balance i regnskabet , men hovedparten af stemmerne forbliver der jo, og ufattelig meget bras svinger mellem 7 og 8.

Vi har haft den her diskussion før, men hvor IMDb engang både var troværdig og brugbar, er den nu kun virkelig nyttig som opslagsværk. Jeg har absolut ingen respekt for listen mere og finder det altid en anelse plat, når den bruges som argument. Har personligt langt større tiltro til eksempelvis RottenTomatoes.
War. War never changes.
Gravatar

#14 chandler75 17 år siden

# 11 Aha! Det var derfor, du var overdreven negativ i din anmeldelse af "Signs" ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 Michael Andersen 17 år siden

#14 Ha! Det var bare dig, der var overdreven positiv i din anmeldelse af "Signs" ;)
Gravatar

#16 chandler75 17 år siden

Fejden, der ikke vil dø - nu på 6. år ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#17 The Insider 17 år siden

Nogle af de billedtekster er altså simpelthen geniale :-)
War. War never changes.
Gravatar

#18 chandler75 17 år siden

# 17 Tak, tak - min anden anmeldelse for Filmz (da jeg i tidernes morgen var anmelder) - man får jo en lille klump i halsen. Dengang var du vist en 17-årig knægt, Johan ;)
Gravatar

#19 The Insider 17 år siden

I was indeed. Åh... those were the days.
War. War never changes.
Gravatar

#20 Michael Andersen 17 år siden

#16 [url= bet ya![/url] :)

Skriv ny kommentar: