Gravatar

#1 Winniepooh 17 år siden

Vi er med i en Firmadvd ordning på arbejdet.
Hver måned modtager vi 10 mere eller mindre nye film vi kan låne med hjem og der medfølger en kort beskrivelse af hver film krydret med et citat fra en god anmeldelse eller lignende. I denne måned havde 2 film fået følgende tekst:
"Super flot score på IMDB 6,2" (I now pronounce you Chuck & Larry og Invasion)

I min bog er 6,2 lang fra en flot score på IMDB jeg vil faktisk mene at alt under 7 er en ret ringe score på IMDB. (selvom 5 jo teknsisk set er middel)

Hvad mener I andre er en god score på IMDB?
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#2 Guts 17 år siden

Så det selv på mit job med vores FirmaDVD. Det var dog en anden film, men en lignende karakter (6,2 til "Man of the Year" med Robin Williams... tror jeg). Men jeg er helt enig, mener selv at alt over er seværdigt. Og alt under bestemt IKKE er "Super flot!".
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#3 Riqon 17 år siden

Normalt når en film får 6 stjerner, så er det jo godt klaret, så jeg tænker, at FirmaDVD på den måde har misforstået IMDb - ganske enkelt ikke har opdaget, at det er en 10-tals skala.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4 colocho 17 år siden

#3, ja så må 6,2 siges at være en pæn score ;-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#5 The Insider 17 år siden

Efterhånden er alt under 8,7 jo dårligt på IMDb-skalaen :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6 filmz-Is 17 år siden

Hvorfor synes du dog det??? ;)
Gravatar

#7 Michael Andersen 17 år siden

6.2 er slet ikke en super flot score, men bare en måde at sælge en mindre god film på. Min chef gør det samme på vores hjemmeside, når vi har en stinker på programmet i biografen, og så bliver "Til Jackpot os skiller" til en "Super lækker underholdningsfilm på højt plan".
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8 Benway 17 år siden

#7 LOL
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#9 MouseMickey 17 år siden

#7 tsk tsk Klovborg Kino
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#10 The Insider 17 år siden

#6, din smiley antyder, at du allerede kender svaret :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: