Hvis der er nogen der vil være med, så holder jeg bowl i morgen aften/nat. Vi skal have gammeldaws oksesteg med hvide kartofler, brun flødesovs, perleløg og bønner. Vi er kun min fætter og min søster indtil videre, men er da åben for besøg, hvis nogen er i nærheden. Bare et lille Filmz-exclucive tilbud ;D
Vi ser det på 120`` og råber og skriger, så giv lyd hvis du er omkring Kolding og keder dig for dig selv i din rådne lejelighed med din sure kæreste ;)
PM mig for info.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Var det ikke fordi, at jeg havde møder fra 9-16 mandag, så havde jeg været klar på en hyggelig nat, men ak ak, jeg må vente med at se kampen til mandag aften :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nu er Amerikansk fodbold desvære ikke lige min sport. Hvis det skal være the US Sports vil jeg have NHL eller i det mindste NBA men det var ellers noget af et tilbud davenport.
Du er stadig velkommen. Vi mangler jo én til at sidde og bitche over hvor flad og amerikansk det er ;D (Sådan er det nemlig når jeg har anti fodboldfolk tilstede ved fx CL o.lign ;)) De vil gerne se det, men kan ikke lide det..
Oksesteg... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nej jeg kan generelt godt lide sport. Ishockey (specielt den Amerikanske liga) er min favorit sport. Fodbold er også noget der er let fordøjelig når det bare er efter den engelske model. Af the big four sports i USA (NFL Football, NBA Basketball, MLB Baseball og NHL Hockey) er Football den eneste jeg ikke gider at bruge tid på. Jeg har opgivet at forstå reglerne og jeg kan simpelthen bare ikke se det sjove i at erober Yards.
#1 davenport 17 år siden
Vi skal have gammeldaws oksesteg med hvide kartofler, brun flødesovs, perleløg og bønner.
Vi er kun min fætter og min søster indtil videre, men er da åben for besøg, hvis nogen er i nærheden.
Bare et lille Filmz-exclucive tilbud ;D
Vi ser det på 120`` og råber og skriger, så giv lyd hvis du er omkring Kolding og keder dig for dig selv i din rådne lejelighed med din sure kæreste ;)
PM mig for info.
#2 Michael Andersen 17 år siden
#3 dyg 17 år siden
#4 davenport 17 år siden
Og ja, busser: www.sydbus.dk Kolding - rute 404 sdr. stenderup.
#5 filmz-Liou 17 år siden
Nu er Amerikansk fodbold desvære ikke lige min sport. Hvis det skal være the US Sports vil jeg have NHL eller i det mindste NBA men det var ellers noget af et tilbud davenport.
Glad for at være en del af Filmz
#6 davenport 17 år siden
(Sådan er det nemlig når jeg har anti fodboldfolk tilstede ved fx CL o.lign ;))
De vil gerne se det, men kan ikke lide det..
Oksesteg... ;)
#7 filmz-Liou 17 år siden
Ha ha ja det var en mulighed
Nej jeg kan generelt godt lide sport. Ishockey (specielt den Amerikanske liga) er min favorit sport. Fodbold er også noget der er let fordøjelig når det bare er efter den engelske model. Af the big four sports i USA (NFL Football, NBA Basketball, MLB Baseball og NHL Hockey) er Football den eneste jeg ikke gider at bruge tid på. Jeg har opgivet at forstå reglerne og jeg kan simpelthen bare ikke se det sjove i at erober Yards.
men ellers tak for tilbudet. det var stort af dig
#8 Michael Andersen 17 år siden
#9 Michael Andersen 17 år siden
#10 filmz-jonasgr 17 år siden
Jeg håber at New York Giants vinder, men Patriots har jo vist skræmmende styrke.
'Cause I'm evil"