Gravatar

#101 Lord Beef Jerky 14 år siden

Til at sætte hele Batman-diskussionen på en spids... naturligvis kan man se The Dark Knight uden at have set Batman Begins først. Man vil man misse et par ting, men Nicki er jo et levende bevis på, at det kan lade sig gøre. Så indviklede er de film sgu heller ikke.

Og til Supergirl... fantastisk underholdning med kun pga. ufrivillige komiske øjeblikke 6/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#102 filmz-ab 14 år siden

Jeg er grundlæggende enig med dig, men nu drillede jeg bevidst gutten med mine dårlige jokes. På den anden side, så behøver jeg ikke altid at elske filmene af "de rigtige" årsager. Eller jo, det skal selvfølgelig helst være de rigtige, men de urigtige går da også an, hvis jeg på en eller anden vis er underholdt af en film. Vi har vel alle en svaghed overfor "det dårlige", om det så er film, musik eller lign.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#103 MOVIE1000 14 år siden

#96 ja, men der er ingen der bestemmer over andre, hvilke film man skal kunne lide, og ikke skal kunne lide, det kan personen selv afgøre, ligesom at man selv finder ud af at Julemanden ikke findes, selvom han dykker op i ny og næ, men forsvinder igen.

#100 ja tak fordi de er nemlig overhovedet ikke blevet nævnt i denne sammenhæng.

:D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#104 filmz-ab 14 år siden

Lord Beef Jerky (101) skrev:
Til at sætte hele Batman-diskussionen på en spids... naturligvis kan man se The Dark Knight uden at have set Batman Begins først. Man vil man misse et par ting, men Nicki er jo et levende bevis på, at det kan lade sig gøre. Så indviklede er de film sgu heller ikke.

Man kan nok godt, men Begins og TDK hænger nu engang sammen, og man vil derfor misse en hel del nuancer (ikke fordi de er indviklede), hvis man ser TDK uden Begins. Der er bare en større sammenhæng, et bedre flow, når man ser dem i rækkefølgen.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#105 MOVIE1000 14 år siden

Jeg tror at man vil få en underholdene søndag ud af det hvis man startede med Batman Begins, Batman The (Bat)movie ;) og TDK :D

Batman The movie 5/6 den er så underholdene sjov, en Batman verden som jeg ikke kender noget til, fra den tid.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#106 misuma 14 år siden

MOVIE1000 (86) skrev:
misuma -9/10 til Watchmen??

Jeg morer mig lidt over at jeg er den eneste der bryder sig om Catwoman indtil videre :D

Med fare for at afsløre hvor overfladisk jeg er, så er Catwoman måske ikke så slem igen, men jeg kan simpelthen ikke tilgive valget af maske til hende...hun ligner en mus damn it!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#107 Nicki52 14 år siden

Hvad med Wonder Woman?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#108 BN 14 år siden

a@babo (89) skrev:

Jeg driller :-)

I know. ... Og det skal du ikke høre ét ondt ord for - kun et allersidste øredøvende brag når du åbner din post i morgen.

MUHAHAHA
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#109 Batsy 14 år siden

Jeg fortrækker stadig den lækre sild til Michelle pieffer nums! Halley barry er for fin for min smag!

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#110 danschier.dk 14 år siden

Batsy (109) skrev:
Jeg fortrækker stadig den lækre sild til Michelle pieffer nums!

Batsy er til MILF. Sådan!!! 6/6

Skriv ny kommentar: