Gravatar

#91 MOVIE1000 14 år siden

#89 dårlig smag?? bare fordi du/andre ikke kan lide den, er det ikke = at dem der kan lide den har dårlig smag, skal jeg så også til at sige at dem der kan lide de film jeg hader har dårlig smag??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#92 mr gaijin 14 år siden

#91 Det er lige netop det, du skal.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#93 Nicki52 14 år siden

a@babo (89) skrev:

Det er bare dårlig smag :-)

Det er der kun noget der hedder hvis man smager noget grimt. Der findes forskellige smag i forskellige ting. Men selvfølgelig synes man en anden har dårlig smag, hvis man ikke kan lide, det man selv kan li'. Jeg hader vores smag er så forskelligt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#94 MOVIE1000 14 år siden

#92 men hvorfor?? hvorfor skal jeg fortælle andre om at de har dårlig smag, hvorfor skal jeg minde dem om at de kan lide film som andre ikke kan, hvorfor nedgøre ens filmsmag??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#95 filmz-ab 14 år siden

Jo, det er = dårlig smag :-) McD mad er også dårligt, men vi æder det alligevel. Snaps smager squ af røv, men det ryger ned alligevel :-) Den fede pige forbliver fed, men få 30 snaps ned, ja så.... :-) (nej, taler ikke af erfaring :-))
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#96 filmz-ab 14 år siden

MOVIE1000 (94) skrev:
men hvorfor?? hvorfor skal jeg fortælle andre om at de har dårlig smag, hvorfor skal jeg minde dem om at de kan lide film som andre ikke kan, hvorfor nedgøre ens filmsmag?

Nogen skal jo fortælle børnene, at julemanden ikke findes :-)
Gravatar

#97 filmz-Utyske 14 år siden

De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#98 filmz-ab 14 år siden

Er det et billede af dig eller? I så fald er jeg overrasket, men takker for din ærlighed. Trods alt.
Gravatar

#99 filmz-Utyske 14 år siden

Anyways - jeg ser at der er ret stor enighed om at Superman IV sutter ret heftigt og da jeg aldrig set har fået den set, kunne det være lidt sjovt at høre folks indtryk af den.

Hvilket lige får mig til at tænke på, at ingen vist har nævnt "Supergirl", der vist også skulle være en stinker af rang.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#100 mr gaijin 14 år siden

#94 Fordi hele pointen med at diskutere film er at sætte lys på hinandens synspunkter og bevæggrunde, og derved udvikle ens egen tilgang til filmene.

Selvfølgelig skal man ikke bare pege finge og sige: "Du har dårlig smag." Der skal nogle argumenter på bordet, som udfordrer og tvinger tankerne frem.

Du skal ikke bare elske film. Du skal elske film af de rigtige årsager. Og så skal vi diskutere, hvad de årsager er, så vi begge forstår dem bedre.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: