Mangler der nogle scener på dvd-udgaven ???? da jeg så den i fjernsynet for mange mange år siden mener jeg at de tre onde slår en dreng ihjel der rider på en hest, og mener også at Clark Kent betaler for de hot-dogs han køber ved vandfaldet i den gamle udgave.... Kan nogle huske det ???
Yup! Scenerne er med i Superman II - The Richard Donner Cut, som blandt meget andet er inkluderet i den flotte 13 disc-udgivelse Superman: Ultimate Collector's Edition. FONA har haft boksen til kun 200 kr., men jeg ved ikke, om det stadig er tilfældet.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#2 YES tak har let efter den box i en del tid nu til billig penge.
er ikke supermand fan men nogle af supermand filmene er ret gode/underholdene men så mange film i en box som har enten været en kæmpe succes eller det rene spild af tid den må man da eje.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Så Richard Donner cut i går, syntes ikke de scener var med, der var ikke ret mange sener ved fra landsbyen i den version... eller er der to udgaver med på dvdén
Var det Richard Donner-udgaven, du oprindeligt så? I så fald er det jo biografversionen, du mangler, og ikke den nye 'Director's Cut'. Jeg synes da i hvert fald at huske, at de scener, du nævner, netop er med i biografudgaven.
#1 filmz-sirhish 15 år siden
#2 evermind 15 år siden
#3 MOVIE1000 15 år siden
er ikke supermand fan men nogle af supermand filmene er ret gode/underholdene men så mange film i en box som har enten været en kæmpe succes eller det rene spild af tid den må man da eje.
#4 Highland Park 15 år siden
#5 filmz-sirhish 15 år siden
#6 The Insider 15 år siden
#7 filt 15 år siden
#8 evermind 15 år siden
EDIT: De kunne da godt lige være gået hele vejen og have smidt dén med også, når de nu lavede sådan en flot boks.
#9 filmz-sirhish 15 år siden
#10 filmz-sirhish 15 år siden