Mange går af uforklarlige grunde til surprise og forventer en amerikansk mainstream film. Det er det naturligvis også ofte, men når det ikke er, ser man altid udvandringer, som igår og til The Pianist, Ju-On etc..
Vi må ganske enkelt antage at mange af dem der tager til surprise har en aldeles indskrænket filmsmag eller simpelthen ikke er modtagelige for andet end mainstream, sad but true.
Man kan vel ikke bebrejde dem, det er deres egne penge, men det er irriterende når de er meget støjende og at der somme tider også kommer kommentarer med på vejen.. Det er ofte selvoptagede teenagere der skrider på denne måde og de er jo ikke kendt for at tage nogen somhelst former for hensyn.
Nu føler jeg mig rigtig gammel :(
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Nu når vi er ved emnet "Pusher 2", så tjek TV2 2 ud i aften kl. 21.25 når de sender programmet "Mads Mikkelsen og Rødderne".
Her har journalister fra TV2 fulgt med i det kriminelle miljø under optagelserne og rapporterer m.m. omkring de tidligere kriminelle personer der spiller med i filmen...
Nogle der skal ind i aften og se marathon med 1 + 2 efter hinanden?
#11 El vez 21 år siden
Vi må ganske enkelt antage at mange af dem der tager til surprise har en aldeles indskrænket filmsmag eller simpelthen ikke er modtagelige for andet end mainstream, sad but true.
Man kan vel ikke bebrejde dem, det er deres egne penge, men det er irriterende når de er meget støjende og at der somme tider også kommer kommentarer med på vejen.. Det er ofte selvoptagede teenagere der skrider på denne måde og de er jo ikke kendt for at tage nogen somhelst former for hensyn.
Nu føler jeg mig rigtig gammel :(
#12 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#13 El vez 21 år siden
Hehe du ka' ta' det ;)
#14 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#15 El vez 21 år siden
#16 Ikari 21 år siden
#17 filmz-happyhansen 21 år siden
Her har journalister fra TV2 fulgt med i det kriminelle miljø under optagelserne og rapporterer m.m. omkring de tidligere kriminelle personer der spiller med i filmen...
Nogle der skal ind i aften og se marathon med 1 + 2 efter hinanden?
#18 Patriarch 21 år siden
Anyway jeg måtte gå glip af suprise i lørdags. :-/