Så har i mig her tilbage. Jeg købte for et par måneder siden et dejligt Sony 32" widescreen tv og selvom det har en fed lyd, så er det jo ikke just det samme som surround. Derfor har jeg planer om at anskaffe mig et surround anlæg til omkring en 5-6000kr. For dette beløb skal jeg have receiver+højtalere. Er der noget i kan anbefale i denne prisklasse og er der nogen af jer der har nogle erfaringer ned www.shopman.dk? På forhånd tak for hjælpen :=)
#1 Jeg har ikke handlet der før, men jeg mangler faktisk præcis det samme! Jeg mangler også et TV og har kigget mange gange på SONY 32" widescreen i 100 Hz (jeg kan ikke finde det i sort, og ikke under 10.000,-) Hvad gav du for dit? Og hvor købte du det? _________________________
Jeg købte mit tv i Bilka på tilbud til 9999kr og jeg har set det i Elgiganten til 9500kr. Men det er den grå udgave, jeg tror faktisk ikke at det findes i sort, men jeg er ikke sikker. Men det er absolut et tv der kan anbefales =)
Tak for info! Jeg skal have det i sort! Ellers køber jeg et Philips 32" Widescreen i 100 Hz, de har også nogle vildt fede DVD afspillere der kan optage, der mangler Sony en del!
Jeg ville ikke handle hos shopman, de tager penge for at henvise til andre forhandlere. Hvis du vil handle i Tyskalnd så kunne du måske bruge www.mediacheckpoint.de Det kan blive ldit svært at gøre det for 5-6.000, men bestemt ikke umuligt, overvej dog om starte med recieveren og så bygge højtalere på senere. Hvis du har nogle gamle kan de jo bruges i starten til front, så skal du kun bruge en center. Baghøjtalere kunne så komme senere.
#1 inflector 23 år siden
Jeg købte for et par måneder siden et dejligt Sony 32" widescreen tv og selvom det har en fed lyd, så er det jo ikke just det samme som surround.
Derfor har jeg planer om at anskaffe mig et surround anlæg til omkring en 5-6000kr. For dette beløb skal jeg have receiver+højtalere. Er der noget i kan anbefale i denne prisklasse og er der nogen af jer der har nogle erfaringer ned www.shopman.dk?
På forhånd tak for hjælpen :=)
#2 MadMartigan 23 år siden
Jeg har ikke handlet der før, men jeg mangler faktisk præcis det samme! Jeg mangler også et TV og har kigget mange gange på SONY 32" widescreen i 100 Hz (jeg kan ikke finde det i sort, og ikke under 10.000,-) Hvad gav du for dit? Og hvor købte du det?
#3 inflector 23 år siden
#4 Skobbolop 23 år siden
:D
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#5 MadMartigan 23 år siden
Tak for info! Jeg skal have det i sort! Ellers køber jeg et Philips 32" Widescreen i 100 Hz, de har også nogle vildt fede DVD afspillere der kan optage, der mangler Sony en del!
Enig!
#6 filmz-Bad1 23 år siden
Det kan blive ldit svært at gøre det for 5-6.000, men bestemt ikke umuligt, overvej dog om starte med recieveren og så bygge højtalere på senere. Hvis du har nogle gamle kan de jo bruges i starten til front, så skal du kun bruge en center. Baghøjtalere kunne så komme senere.