ok jeg slutter tråden her: jeg mener det...men nogengange reagerer man før man får tænkt sig om-som en god ven herinde fra sagde-man skal lige sove på det ;)..desværre må jeg indrømme det var det der skete her...en spasme som menes men ikke burde være blevet gjort noget ud af ( som jeg gjorde)...jeg lavede en fejl-beklager-shit happens.
skobbo-du behøver ikke omtale mig i 3 person-jeg er her faktisk endnu ;)
Kunne jo være man kunne få en mod til at myrde denne tråd nu??eller lukke den eller somethiiiing?
Uhhh, godt min kæreste ikke læste det indlæg. Synes nu ikke at du har ret. Der er måske ikke ligeså mange der har interessen for mediet/kunsten - men der er da nogen. Ta' Camilla Bendix (skuespilleren) som et eksempel - hun skulle efter hvad jeg ved være ret stor filmnørd, og jeg læste at hun hvert år sidder oppe hele natten og kigger oscar, og jeg er da ret sikker på at hun ville ha' en del fornuftige ting at sige.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Well, Jeg fik mit navn orginalt fra Deus Ex ja, Jeg hedder også Daedelus først, siden har jeg ændret det til Daedalos, pga den græske mythologi, og dels fordi jeg TROR det staves sådan på dansk ifl. den græske mythologi. men who knows
#21 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#22 filmz-Mira 22 år siden
jeg mener det...men nogengange reagerer man før man får tænkt sig om-som en god ven herinde fra sagde-man skal lige sove på det ;)..desværre må jeg indrømme det var det der skete her...en spasme som menes men ikke burde være blevet gjort noget ud af ( som jeg gjorde)...jeg lavede en fejl-beklager-shit happens.
skobbo-du behøver ikke omtale mig i 3 person-jeg er her faktisk endnu ;)
Kunne jo være man kunne få en mod til at myrde denne tråd nu??eller lukke den eller somethiiiing?
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#23 p0lsefeeN 22 år siden
og hvis det var jeg ville ha kontakt med kvinder over nettet ville jeg sq nok ikke bruge filmz.dk til det
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#24 Lowkey 22 år siden
#25 filmz-vassago 22 år siden
#26 filmz-Plimmer 22 år siden
#27 22 år siden
ej....
Well, Jeg fik mit navn orginalt fra Deus Ex ja, Jeg hedder
også Daedelus først, siden har jeg ændret det til Daedalos,
pga den græske mythologi, og dels fordi jeg TROR det staves
sådan på dansk ifl. den græske mythologi. men who knows
Jeg kan lide det som det er nu :)