Gravatar

#11 Skobbolop 22 år siden

#10 hmm... måske..men vi er vel enige om u'et? :D

#12 Spanner 22 år siden

Daedalus er fra den græske mytologi
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#13 skittlez 22 år siden

Sjovt... Det er Skittlez også!
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#14 Skobbolop 22 år siden

u'et er der stadig.. :D

#15 Spanner 22 år siden

Jeg vil gå ud fra at DaedalOs er den danske version af det græske navn. DaedalUs er den engelske.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#16 filmz-Mira 22 år siden

jaeh jeg var en smule hidsig da jeg skrev posten-desværre kan man ikke delete...jeg syns bare det er irriterende at sites som disse er på mændenes præmisser. og jeg er revnenede ligeglad med hvordan andre sites er -det er det samme som at sige *jamen mor de andre i skolen må godt*. so?

jeg vil gerne pointere at jeg skrev nogle personer-der er også masser af jer så bare falder i hak mens andre i clinch ;)

fuktz-blev du stødt?....dvs man, i dine øjne, må tage siten som den er uden at brokke sig over tonen, vel at mærke tonen *mod* kvinder, engang imellem?...jeg kan da godt ane at du gerne ville have dette til at være din lille mandehørms site, men er det ikke synd for siten? det er altså ikke alle tøser der er p irriterende, uvidende osv når det gælder dette emne.
det jeg gerne vil bede om er: nogle af jer vil gøre siten godt ved at tænke jer om inden i poster.
Vi ( læs hunkøn) er mere touchy-det er vist ingen hemmelighed, men går der nogle skår af visse af jer at tænke jer om-bare en gang imellem? tror alle kvinder reagerer på mandschauvinisme da det burde høre neandertalere til..

men jeg fik *bøvset* af og har raset ned igen....

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#17 filmz-nemesis 22 år siden

Som #2, siger kan jeg heller ikke se hvad der er galt?
Er der sådan en kommentar som jeg havde ang. at jeg gerne ville være inde i Penelope Cruz, selvfølig er det da lidt mandehørm, men jeg håber da ikke jeg har fornærmet det kvindelige køn alt for meget?
Desuden syntes jeg faktisk at tonen og folkene her på filmz er ganske god (jysk=rigtig god), iforhold til mange andre filmsider.
Gravatar

#18 Patriarch 22 år siden

Synes også her er fint.. kan ikek se at det er på mændenes præmisser... du VIL se kønskamp.. men den er her ikke. Tror ikke at nogle mænd herinde ser det sådan...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#19 El vez 22 år siden

Enkelte elementer på sitet provokerer jo med vilje, da de mener det er den eneste måde man kan debattere på - dem skal du blot ignorere Mira - det forsøger jeg ihvertfald :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#20 MadMartigan 22 år siden

#17: Hørt!!!!!!

I forhold til Newz så er vi da Engle
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: