Gravatar

#11 filmz-DocDoom 17 år siden

#10: Undervurdér aldrig menneskets evne til at være et umælende får. Mææææh!

Det kan dog ikke tage noget af min stolthed, jeg er mest af alt ligeglad. Kendisser såvel som deres fans interesserer mig ligeså meget, som indholdsfortegnelsen på Peach Melba yoghurt.

Jeg tror dog heller ikke, at det du taler om, er specielt dansk.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#12 davenport 17 år siden

Hvorfor skal folk på Newz.dk brokke sig over nyheden om 3.0 ???? For saden da os!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 filmz-DocDoom 17 år siden

Baconport: Jeg vil gerne brokke mig over, at du brokker dig over at de brokker sig.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#14 tiany 17 år siden

#12 Fordi de ikke har bedre ting at tage sig til og de går i meget små sko over på newz
Valar morghulis
Gravatar

#15 davenport 17 år siden

Lad os starte en krig!
Gravatar

#16 filmz-grev_michal 17 år siden

Jeg vil gerne brokke mig over udsigten til en Batman for begyndere 3 sikkert bliver lavet ....

...ahhh det var godt hehe :-)
Gravatar

#17 Winniepooh 17 år siden

Jeg synes at Warner Brothers er nogen svin fordi de valgte at droppe Veronica Mars efter kun 3 sæsoner. Den serie er noget af det bedste drama nogensinde. Og eftersom House sæson 3 ikke er kommet med danske undertekster endnu aner manden og jeg ikke hvad vi så skal se af drama serier.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#18 Syndrome 17 år siden

#17 - mmmhmhm.. Kristen Bell..

Men det er nu også (efter min mening) omkring det eneste gode ved den serie.. :P
danielbloch.dk
Gravatar

#19 elwood 17 år siden

Kristen Bell i Reefer Madness The musical movie endnu mere mmmhmmm.

Jeg vil gerne brokke mig over Firefly blev stoppet, så genial en serie.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 davenport 17 år siden

Hvorfor skal den Sys Bjerre sang om Marlene blive hængende i mit fucking hovede hele dagen??? Det er irriterende!
Og P3 er ved at køre i selvsving med deres musik. Det er de samme 10 numre hele dagen..
Grrr!

Skriv ny kommentar: