Sidder i øjeblikket i et intercity tog mellem København og Aalborg.. og kan man andet end brokke sig over en tur som denne? det er varmt, det er irriterende, og det tager alllt for lang tid.. og hvordan kan det være at vejret lige pludselig bliver bedre, så snart jeg skal ud på en 5 timers togtur? hmpf!
De fucking irriterende værter, der ikke gider holde deres kæft under åbningsceremonien...som i øvrigt er vildt fed...men NUI...de er trælse og ødelægger det lidt for mig...
Jeg hader, jeg mener Fucking HADER Dennis Ritter. Han formår at ødelægge enhver udsendelse han kommenterer.
Hver sætning der kommer ud af kæften på ham, skal han absolut prøve at få til at lyde sååå pisse-smart. Med et overforbrug af metaforer, referencer og alt muligt andet lort.
Derudover prøver han at få alt til at lyde som en verdenssensation, men det er det ikke Dennis Ritter!
#26 - Som Syndrome siger, så er lydene og musikken utroligt vigtigt for sådan en begivenhed, derfor kan man ikke bare slukke for den uden at gå glip af alt for meget.
Jeg forsøgte at se på nogle af de forskellige kanaler, der sendte ceremonien, men alle var fyldt med idioter, der ævlede løs. Og hvorfor er det lige, at sådan en begivenhed ikke bliver vist på tv2sport hd, snøft :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Enig med jeg alle og derfor slog jeg om på den danske EuroSport hvor de holdt kæft det meste af tiden. Ud over når de ville sige det var fantastisk/imponerende/helt vild osv. Og her under indmarchen bruger de tid på at sidde og snakke om hvorfor der er så mange godt udseende kvinder med :D
#21 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#22 davenport 17 år siden
#23 Syndrome 17 år siden
#24 Skeloboy 17 år siden
#25 dyg 17 år siden
Jeg var flere gange tæt på at slukke, men billederne var alligevel for flotte til, at jeg kunne få mig selv til det.
#26 Fable 17 år siden
Mute er en herlig funktion!
#27 fubar 17 år siden
Jeg hader, jeg mener Fucking HADER Dennis Ritter. Han formår at ødelægge enhver udsendelse han kommenterer.
Hver sætning der kommer ud af kæften på ham, skal han absolut prøve at få til at lyde sååå pisse-smart. Med et overforbrug af metaforer, referencer og alt muligt andet lort.
Derudover prøver han at få alt til at lyde som en verdenssensation, men det er det ikke Dennis Ritter!
#28 Syndrome 17 år siden
#29 dyg 17 år siden
Jeg forsøgte at se på nogle af de forskellige kanaler, der sendte ceremonien, men alle var fyldt med idioter, der ævlede løs. Og hvorfor er det lige, at sådan en begivenhed ikke bliver vist på tv2sport hd, snøft :(
#30 tiany 17 år siden
Og her under indmarchen bruger de tid på at sidde og snakke om hvorfor der er så mange godt udseende kvinder med :D