Når du tilføjer en film, systemet tjekker genret i en database. Databasen siger at der er et genre som hedder "Gay and Lesbian". Jeg håber at det er godt forklaring :)
Ikari, Vi antager at alle film er region 2 med danske undertekster. Du skal skrive i kommentaret hvis DVDen er fra en anden region eller filmen ikke har danske undertekster. Sådan kan andre brugere se det når de bestiller filmen.
Måske der skal forklares mere i FAQ og brugervejlednings-emailen.
Ok, nu ville jeg så prøve at oprette nogle titler. Det er bare desværre ikke helt klart for mig hvordan det skal fungere. Som sagt tidligere er det en god idé, men udførslen halter så meget at I kommer til at tabe det hele på gulvet. Den slags må ikke være besværligt eller uigennemskueligt, for så gider folk ikke bruge det.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#11 filmz-Nick 16 år siden
Når du tilføjer en film, systemet tjekker genret i en database. Databasen siger at der er et genre som hedder "Gay and Lesbian". Jeg håber at det er godt forklaring :)
Ikari,
Vi antager at alle film er region 2 med danske undertekster. Du skal skrive i kommentaret hvis DVDen er fra en anden region eller filmen ikke har danske undertekster. Sådan kan andre brugere se det når de bestiller filmen.
Måske der skal forklares mere i FAQ og brugervejlednings-emailen.
mvh
Nick
swapit.dk
#12 gi-jones 16 år siden