Gravatar

#1 tranberg 16 år siden

SwapIt.dk

SwapIt.dk er en side, hvor du kan poste dine gamle dvd'er, og folk kan så ønske dine dvd'er. Tilgængæld for byttet af dine gamle dvd'er, for du så "swaps", betalingsenheden på siden, som du kan bruge til selv at ønske andre folks dvd'er.

Det er gratis at oprette en profil og gør du det nu, så får du 5 gratis swaps til at starte med, så du kan få en dvd uden selv at have byttet noget endnu!:)

Besøg siden og få meget merr af vide!
Fortæl dine venner om siden, den er vil fed!

8-)
The end is closest to the beginning
Gravatar

#2 mvejen 16 år siden

Virker siden eller er jeg bare dum :) men jeg synes ikke jeg kan bestille den film jeg gerne vil have...
Gravatar

#3 tranberg 16 år siden

Jeg er ikke med i SwapIt.dk, bringer bare nyheden ud til filmz - men læs FAQ, så får du nok svar på alle dine spørgsmål:)
Gravatar

#4 filmz-Nick 16 år siden

Hej mvejen,

Mange tak for din post.
Der opstod en fejl i systemet men det var rettet den samme dag. Jeg har sendt dig en mere gratis DVD som du har prøvet at bestille. Jeg beklager ulejligheden og håber det er OK.

mvh,
Nick

Gravatar

#5 mvejen 16 år siden

Det er dælme god service, det skal jeg bestemt huske på
Gravatar

#6 lagoni 16 år siden

Ja, det lyder som god service, men kan I ikke lave lidt stavekontrol derinde? Jeg mener I (folkene bag) har linket til siden herinde tidligere og der blev stavefejlene også nævnt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 tranberg 16 år siden

Så fik jeg mine første dvd'er derinde fra i dag - virkelig god service, kan kun anbefale siden til alle filminteresserede!
Gravatar

#8 filmz-Nick 16 år siden

lagoni,

Vi arbejdede meget i de sidste to måneder mod stavefejl og andre fejl. Vi har også simplificeret bruger-interfacet. Vi er stadig i beta test udgave af siden og det vil sige at der stadig er meget arbejde at gøres.
Hvis du vil hjælpe os, så skriv en mail til info(at) swapit.dk. Du må tjenne swaps for det :)

Mange tak for din input

Nick
swapit.dk
Gravatar

#9 gi-jones 16 år siden

Synes det er en god idé. Jeg er spændt på om det kan bære, men jeg giver det et forsøg. Men forklar mig lige hvor kategorien Gay/Lesbian kommer ind i billedet??? :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 Ikari 16 år siden

Jeg synes heller ikke jeg lige kan finde en oversigt over, hvilken region en given dvd er og hvilke undertekster, der er på...

Skriv ny kommentar: