Da jeg, her den anden dag, fandt ud af at McG skal instruere den næste superman-film, kom jeg på et emne hertil forummet: Syge sammensætninger!
Det går simpelthen ud på at finde på nogle syge sammensætninger, og komme med en begrundelse, eller et bud på resultatet af sammensætningen (et plot, en replik etc).
Jeg kan selv starte med at gentage det jeg har skrevet andetsteds på filmz: Woody Allen instruerer den næste Terminator-film (Terminator begynder at tvivle på sig selv og hans maskuline udstråling, da ingen vil give ham noget tøj. Dette resulterer i mindreværdskomplekser. Hans system kokser)
Quentin Tarantino instruerer den næsten James Bond:
Bond og Felix Leiter sidder og spiser morgenmad på en Wendy's. Leiter beder Bond om at lægge drikkepenge, eftersom han har betalt morgenmaden. Bond bemærker tørt at han ikke giver drikkepenge...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 filmz-JuuL 21 år siden
Det går simpelthen ud på at finde på nogle syge sammensætninger, og komme med en begrundelse, eller et bud på resultatet af sammensætningen (et plot, en replik etc).
Jeg kan selv starte med at gentage det jeg har skrevet andetsteds på filmz: Woody Allen instruerer den næste Terminator-film (Terminator begynder at tvivle på sig selv og hans maskuline udstråling, da ingen vil give ham noget tøj. Dette resulterer i mindreværdskomplekser. Hans system kokser)
#2 chandler75 21 år siden
Bond og Felix Leiter sidder og spiser morgenmad på en Wendy's. Leiter beder Bond om at lægge drikkepenge, eftersom han har betalt morgenmaden. Bond bemærker tørt at han ikke giver drikkepenge...
#3 HelmerJ 21 år siden
#4 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#5 Morbid 21 år siden
#6 dvjik 21 år siden
#7 Patriarch 21 år siden
#8 filmz-darko 21 år siden
#9 filmz-darko 21 år siden
#10 HelmerJ 21 år siden
Nåe nej for det er vidst sket. (Staying alive)...