Gravatar

#1 filmz-JuuL 21 år siden

Da jeg, her den anden dag, fandt ud af at McG skal instruere den næste superman-film, kom jeg på et emne hertil forummet: Syge sammensætninger!

Det går simpelthen ud på at finde på nogle syge sammensætninger, og komme med en begrundelse, eller et bud på resultatet af sammensætningen (et plot, en replik etc).

Jeg kan selv starte med at gentage det jeg har skrevet andetsteds på filmz: Woody Allen instruerer den næste Terminator-film (Terminator begynder at tvivle på sig selv og hans maskuline udstråling, da ingen vil give ham noget tøj. Dette resulterer i mindreværdskomplekser. Hans system kokser)
Gravatar

#2 chandler75 21 år siden

Quentin Tarantino instruerer den næsten James Bond:

Bond og Felix Leiter sidder og spiser morgenmad på en Wendy's. Leiter beder Bond om at lægge drikkepenge, eftersom han har betalt morgenmaden. Bond bemærker tørt at han ikke giver drikkepenge...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 HelmerJ 21 år siden

#2 Steve Buscemi som Bond, klart jeg skulle se det...
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#4 Spanner 21 år siden

Michael Moore instruerer Independence Day 2
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 Morbid 21 år siden

#4 - Med Jerry Bruckheimer som producer
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#6 dvjik 21 år siden

Steven Segal i en Teenage komedie.
Gravatar

#7 Patriarch 21 år siden

Elijah Wood som Goliat
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 filmz-darko 21 år siden

Rob Schneider som en "normal" person!
"Women are not people, they are devices build by the lord Jesus Christ for our entertainment" - Peter Griffin
Gravatar

#9 filmz-darko 21 år siden

Ikke så syg, men kunne være anderledes at se
"Women are not people, they are devices build by the lord Jesus Christ for our entertainment" - Peter Griffin
Gravatar

#10 HelmerJ 21 år siden

Sylvester Stallone som instruktør på en danse film med John Travolta og Patrik Swayze.....

Nåe nej for det er vidst sket. (Staying alive)...
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: