Prøv at tage et kig til venstre. Se listen over "Populære film". Langt størstedelen af disse film er efterfølgere!
Hvad sker der for Hollywood - er de virkelig så uoriginale de ikke kan finde på mere? Jeg synes i hvert fald personligt de er blevet til en stor kliché.
Nå, der er da ikke kun fortsættelser. Filmstudierne gør sig også stort i genindspilninger og konverteringer fra TV serier, bøger, computerspil... til film.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Er det ikke mere vores (publikums) skyld i stedet for Hollywoods, at efterfølgere er så populære?
Jeg har et forslag: Hvis vi alle sammen IKKE går ind og ser Austin Powers 3, T3, Matrix 2 og 3 og X-Men 2, så er Hollywood måske nødt til at finde på noget originalt!
#1 filmz-dummy 24 år siden
Prøv at tage et kig til venstre. Se listen over "Populære film". Langt størstedelen af disse film er efterfølgere!
Hvad sker der for Hollywood - er de virkelig så uoriginale de ikke kan finde på mere? Jeg synes i hvert fald personligt de er blevet til en stor kliché.
#2 Toranaga 24 år siden
#3 MikkelHJ 23 år siden
#4 Michael Andersen 23 år siden
Jeg har et forslag: Hvis vi alle sammen IKKE går ind og ser Austin Powers 3, T3, Matrix 2 og 3 og X-Men 2, så er Hollywood måske nødt til at finde på noget originalt!