Gravatar

#1 Steffan Rasmussen 17 år siden

REGLER:::

- Taglines skal være i originalt format og fra film, der er almindeligt tilgængeligt.
- Taglines må ikke være manipulerede.
- Gæt skal bekræftes af den, der har postet taglines, før turen går videre.
- Hvis ingen har gættet taglines inden 2 dage, bør der hintes eller postes et nyt billede.
- Hvis tråden på anden vis har ligget stille i mere end 2 dage er turen "up for graps".

IMDB og lignende er naturligvis bandlyst!

Gammel Tråd
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2 Steffan Rasmussen 17 år siden

A one night stand to end all others.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3 HonoDelLoce 17 år siden

Jeg skyder på Knocked Up..

Det er et rent gæt, og det er garanteret ikke rigtigt - men den ligger jo lige til højrebenet :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 Steffan Rasmussen 17 år siden

Det var jo det den gjorde, for det er rigtigt.
Gravatar

#5 HonoDelLoce 17 år siden

Woup woup ! :D

Så kommer jeg lige med en her..

Justice needs a new program
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6 Spanner 17 år siden

Robocop?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#7 HonoDelLoce 17 år siden

Nope :) Selvom det selvfølgelig ikke mindst var nærliggende at tro efter jeg lige har kørt et robocop-trip i quote-tråden :D
Gravatar

#8 filmfan 17 år siden

Minority Report?
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#9 filmz-vassago 17 år siden

Virtuosity
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 HonoDelLoce 17 år siden

right you are

Skriv ny kommentar: