Gravatar

#111 HonoDelLoce 17 år siden

Hmm..

Hvordan i helvede gættede du den så hurtigt ..? Der er da en milliard film den tagline kunne være til ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#112 rockysds 17 år siden

#111 Jeg er selvfølgelig alvidende. ;)

Det var bare den første, der slog mig, sammen med "The Manchurian Candidate" (som ville have været mit næste gæt), som synes at give mening.

Nyt tagline:
A case of mistaken identity
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#113 jessup 17 år siden

Manden med de røde sko?
This is just until June
Gravatar

#114 rockysds 17 år siden

#113 Nope.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#115 rockysds 17 år siden

Liberation. Whether They Want It Or Not.
Gravatar

#116 Steffan Rasmussen 17 år siden

The Man with the Iron Mask?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#117 rockysds 17 år siden

#116 Nej.
Gravatar

#118 rockysds 17 år siden

Hovedrolleindehaveren er datter af en Oscar-vindende instruktør.
Gravatar

#119 Steffan Rasmussen 17 år siden

Hmmm ... Cabaret?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#120 wimmie 17 år siden

Ahhh ja, det er da Manderlay :D
Synes nok den sidste tagline sagde mig noget, men det var først da du hav hintet jeg kom i tanker om den.

Bryce Dallas Howard = datter af Ron Howard :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: