Har set at de hos DVDoo.dk har Steven Spielbergs miniserie TAKEN til 399,- og selvom jeg godt nok ikke lige har råd til at købe den lige pt, så kunne jeg godt tænke mig at høre fra nogen der har set den.
Har selvfølgelig også kigget på IMDb.com og på trods af at den har fået en rating på 7.6/10 kunne det være rart at høre lidt mere personlige meninger fra smagsdommerpanelet over dem alle: filmz.dk! :-)
Hvad jeg lige har kunnet fornemme så handler den om alien-abductions. Er næsten færdig med at gense X-Files Season 1 - er det sådan noget man kan forvente sig eller er det mere eller mindre 'realistisk'?!
På forhånd tak for hjælpen - både god og dårlig kritik er yderst velkommen!
men ingen spoilers uden advarsel.. jeg ved INTET om den andet end noget med abductions.. så hvis det stræker sig ud over det så giv mig lige en *spoiler*...
Jeg har set ca. halvdelen med mistede af en eller anden grund interessen til at se videre. Jeg synes dog at det var en fantastisk serie som bestemt er værd at se. Så vidt jeg husker er den rimelig realistisk, men jo man ser da et rumskib eller to. Bestemt et kig værd.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Har selv købt boxen. Det er en meget fed mini serie. Hvis man er til X-files så tror jeg ikke at man går helt galt i byen med denne serie. Som noget at det eneste negative er at den godt kunne have været 3 afsnit kortere. Men ellers er det en fed serie med gode effekter og en go historie, hvor man følger tre farmilier igennem 50 års kontakt med fremmede.
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
Jeg syntes også den er fed, men enig i at den flere steder er lidt tung. Det er biligt 399 kr, men der er stadig mange andre jeg ville købe til den pris.
Jeg købte den med det samme. Jeg har set den 1½ gang indtil videre, og jeg er vild med den. Den er baseret på "virkelige" hændelser, og begynder ved Roswell i 47 og så frem. Hvis man som jeg interessere sig for UFO myten, så er den guf.
Men er der andre fede ting JEG så skulle se, nu hvor jeg holder så meget af genren? (Greys, Abd, osv)
_
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 McPeter 22 år siden
Har selvfølgelig også kigget på IMDb.com og på trods af at den har fået en rating på 7.6/10 kunne det være rart at høre lidt mere personlige meninger fra smagsdommerpanelet over dem alle: filmz.dk! :-)
Hvad jeg lige har kunnet fornemme så handler den om alien-abductions. Er næsten færdig med at gense X-Files Season 1 - er det sådan noget man kan forvente sig eller er det mere eller mindre 'realistisk'?!
På forhånd tak for hjælpen - både god og dårlig kritik er yderst velkommen!
#2 Patriarch 22 år siden
er som #1 interesseret i at høre om det holder
#3 McPeter 22 år siden
#4 DarkLight 22 år siden
Jeg synes dog at det var en fantastisk serie som bestemt er værd at se.
Så vidt jeg husker er den rimelig realistisk, men jo man ser da et rumskib eller to.
Bestemt et kig værd.
#5 dyg 22 år siden
Jeg ved ikke hvorfor det jeg blev så bidt af den, eftersom den til tider blev lige lovlig amerikansk. Men meget fed serie.
#6 Léon 22 år siden
#7 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#8 DarkLight 22 år siden
#9 davenport 22 år siden
Den er baseret på "virkelige" hændelser, og begynder ved Roswell i 47 og så frem. Hvis man som jeg interessere sig for UFO myten, så er den guf.
Men er der andre fede ting JEG så skulle se, nu hvor jeg holder så meget af genren? (Greys, Abd, osv)
_
#10 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Nu vi er ved genren - hvad mener I om den nye udgave af "Dune" ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***