Begyndte at få tandpine i torsdags, tandlægen fik mig presset ind fredag hvor de ikke kunne konstatere andet end et større hul som de så lappede med noget plast. (ialt 1350,-)
Det har så ikke hjulpet en kæft overhovedet, ringer til dem imorgen og prøver at komme til asap.
Spørgsmålet går på, kan tandlægen tillade sig at tage 2 x betaling for det samme problem? Eller kan jeg forlange kun at betale for den ene gang?
#1: Du er sikker på at det en tand :) Jeg har flere gange oplevet, at en betændelse i bihulerne eller lign. kan gøre mere ondt i tænderne end i hovedet... Første gang mente min reservetandlæge, at jeg måske skulle have lavet 2 rodbehandlinger - men en omgang penicillin satte lige en stopper for pinen.
Jeg ville da lige ringe derned og tage en uformel snak. Sig at du stadig har ondt og om I ikke kan lave en aftale om nedsat pris e.l. De er jo også "forretningsmænd" og er ikke interesserede i at du smutter over til rivalen/dårlig omtale...
#1 chronaden 15 år siden
Det har så ikke hjulpet en kæft overhovedet, ringer til dem imorgen og prøver at komme til asap.
Spørgsmålet går på, kan tandlægen tillade sig at tage 2 x betaling for det samme problem? Eller kan jeg forlange kun at betale for den ene gang?
#2 Bony 15 år siden
Men ja, jeg tror desværre godt at de kan tillade sig at tage penge for begge behandlinger.
#3 stoffer 15 år siden
#4 Tommy Kristensen 15 år siden
#5 chronaden 15 år siden
Sucks da generelt at man skal betale dobbelt for inkompetence.. :(
#6 DJAS 15 år siden
#7 Lord Beef Jerky 15 år siden
#8 DJAS 15 år siden
haha, nej det var vel egentlig meget godt du fik lappet det :)