Der faktisk ikke særlig mange film jeg ikke kan lide, nogle af de film er Quentin Tarantino´s(ved ikke hvorfor). Er jeg den eneste?
PS. jer der ikke har noget godt at sige, lad vær med at skrive, for jeg skriver ikke igen. Jeg ville bare vide om jeg er den eneste der syndes at Quentin Tarantino, stort set laver lort hele tiden.
__________________________________________________________ "I'm trying to free your mind, Neo. But I can only show you the door. You're the one that has to walk through it."
"Show me the way to go home, Show me the way to go home, im tired and I want to go to bed. I had a little drink about an hour ago and It went right t
Kan du ikke finde et andet forum at lege troll på? Al troværdighed ryger jo i forvejen når man opretter en "LOTR vs Pulp Fiction"-tråd. Når man så begynder at sige at "Quentin Tarantino stort set laver lort hele tiden" på et filmnørdeforum er så åbenlys flamebait, at jeg må have en hjernetumor på størrelse med en appelsin, siden jeg overhovedet gider at skrive i tråden.
#1 filmz-jonkey 21 år siden
Jeg elsker film.
Der faktisk ikke særlig mange film jeg ikke kan lide, nogle af de film er Quentin Tarantino´s(ved ikke hvorfor).
Er jeg den eneste?
PS. jer der ikke har noget godt at sige, lad vær med at skrive, for jeg skriver ikke igen. Jeg ville bare vide om jeg er den eneste der syndes at Quentin Tarantino, stort set laver lort hele tiden.
#2 ks 21 år siden
#3 Zelle 21 år siden
#4 Bohemian 21 år siden
#5 filmz-gimleno1 21 år siden
Jaja, ved det godt...det VAR for sjov ;-)
#6 JannikAnd 21 år siden
Måske det er lidt åndssvagt at starte et topic, man ikke gider at skrive videre på.
#7 Lowkey 21 år siden
Al troværdighed ryger jo i forvejen når man opretter en "LOTR vs Pulp Fiction"-tråd. Når man så begynder at sige at "Quentin Tarantino stort set laver lort hele tiden" på et filmnørdeforum er så åbenlys flamebait, at jeg må have en hjernetumor på størrelse med en appelsin, siden jeg overhovedet gider at skrive i tråden.
#8 filmz-VirtUs 21 år siden
ja deeeeeeeeeet :D
#9 rimmer 21 år siden
#10 MadMartigan 21 år siden