Gravatar

#1 Andreas Ebbesen Jensen 11 år siden

Hej allesammen

Jeg er er i gang med at skrive et portræt af Quentin Tarantino i forbindelse med hans kommende film 'Django'. Artiklen kommer i et splinternyt filmmagasin til iPads, som udkommer i slutningen af januar.

I den forbindelse søger jeg henholdsvis en person, der er stor fan af Tarantino, og som kan tale passioneret om instruktøren, samt en person, der overhovedet ikke bryder sig om hans film.

Ideen er, at Tarantino-hateren skal stille Tarantino-fanen fem spørgsmål/kritikpunkter, og Tarantino-fanen skal så argumentere for, hvad der gør instruktøren så fantastisk.

Er der nogle, som kunne have lyst til at deltage? I skal helst være gode til at diskutere og argumentere for jeres synspunkter og jo mere velbevandret I er i film generelt, jo bedre.

Har det interesse, så skriv til mig nedenfor.

Tak for hjælpen

Andreas
'I don't want to achieve immortality through my work. I want to achieve it through not dying' - Woody Allen
Gravatar

#2 Collateral 11 år siden

Jeg kunne godt være interesseret i at medvirke på fan siden. Jeg kan sende lidt links til mine skriverier hvis du vil se hvorvidt jeg kan argumentere for min sag osv. Er dog på iPod nu og ville bare lige skrive at jeg i hvert fald gerne vil være med :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3 Andreas Ebbesen Jensen 11 år siden

Cool - har du en mail, jeg kan kontakte dig på?
'I don't want to achieve immortality through my work. I want to achieve it through not dying' - Woody Allen
Gravatar

#4 Collateral 11 år siden

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 Andreas Ebbesen Jensen 11 år siden

Takker

Skriv ny kommentar: