TDK ligger ikke længere #1 på IMDb. Den overvuderede The Shawshank Redemption har snuppet førstepladsen. På andenpladsen ligger min all time favorite movie, The Godfather.
Jeg synes heller ikke at TDK fortjener at være #1, men i min bog kunne den sagtens kunne snige sig ind i en Top 5 eller 10. Den er jo helt fantastisk. :)
Har endnu ikke set TDK men Shawshank Redemption er suveræn efter min mening...er det verdens bedste film? Måske ikke men den må gerne ligge nr. 1 lidt endnu :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1 filmz-Is 17 år siden
TDK ligger ikke længere #1 på IMDb. Den overvuderede The Shawshank Redemption har snuppet førstepladsen. På andenpladsen ligger min all time favorite movie, The Godfather.
Jeg synes heller ikke at TDK fortjener at være #1, men i min bog kunne den sagtens kunne snige sig ind i en Top 5 eller 10. Den er jo helt fantastisk. :)
#2 wimmie 17 år siden
#3 filmz-Kadann 17 år siden
#4 filmz-sanjo 17 år siden
Hmm, havde godfather ikke en rating på 9.4 for bare 4 uger siden?
#5 Slettet Bruger [1874007544] 17 år siden
Det tvivler jeg på. Den har vist ligget rimeligt solidt på de 9.1 det sidste års tid, så vidt jeg erindrer.
#6 filmz-Is 17 år siden
The Godfather havde en rating på 9,2 for ca. en måned siden. Men filmen holdt det kun i en uge eller noget i en dur. :)
#7 filmz-Bruce 17 år siden