Jeg har tænkt mig at få fat i alien, predator og AvP tegneserier, og så er det jeg vil høre er der nogle der har læst nogle af dem og kan anbefale dem, og eventuelt sige hvilke jeg skal undgå, og hvor det er bedst af købe dem
fantask er et godt sted at lede efter dem. Vil nok anbefale at tage der ind og kigge. Der er sindsygt mange forskellige så du kan jo kigge dem igennem derinde.
Jeg har læst et par enkelte af dem.. generelt er de af høj kvalitet, så jeg tror ikke at du bliver helt skuffet.
Du kan jo evt. lige tage ind i Fantask og bladre dem igennem, for at se om du er til tegnestilen osv. - historien kan selvfølgelig være lidt svær at bedømme, men man må jo bare tage en chance engang imellem. :)
*4 jo tak jeg må bare prøve at købe nogen og se om det er godt, kan bare ikke få nok af aliens og predators de er nogle af filmhistoriens fedeste monstre
#1 Bohemian 21 år siden
#2 HeavyClaus 21 år siden
#3 Bohemian 21 år siden
#4 filmz-Kadann 21 år siden
Du kan jo evt. lige tage ind i Fantask og bladre dem igennem, for at se om du er til tegnestilen osv. - historien kan selvfølgelig være lidt svær at bedømme, men man må jo bare tage en chance engang imellem. :)
#5 Bohemian 21 år siden