#31 Så tror jeg vist lige, jeg tager et kig på eBay først. Jeg er nu også primært ude efter de "samlede" udgaver. Jeg mener, der er seks "bind" (de er sorte).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Originalerne er jo også mest for folk der rynker på næsen af de samlede genoptryk - selv foretrækker jeg også de samlede udgaver, selvom de originale da er sjove at have :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg kan i øvrigt også anbefale Millers "The Man without Fear" serie (kan også fås i samlet udgave), som er fra 90'erne og fortæller historien om DareDevils oprindelse - som Miller ser den.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#34 Spændende. Den skal jeg da lige have tjekket. Det er efterhånden længe siden, jeg har læst tegneserier, så der er rigtig meget, jeg skal have samlet op på (læs: lang ønskeliste til jul).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Mange af de serier der er blevet nævnt er serier fra DC/Vertigo, og hvis man vil have en smagsprøve kan man på denne side downloade alle de første numre af Vertigos serier.
Jeg kan bl.a. anbefale:
"Sandman Mystery Theatre" "Human Target" "The Losers" "The Exterminators" "Hellblazer" "Preacher" (must read!) "100 Bullets" "Y: The Last Man" (must read!)
Hmm... det var vist egentlig de fleste af de tilgængelige titlerne...
#36 - En milliard tusind tak! :) Så kan jeg endelig få smag for det uden at risikere en ordentlig bunke penge. jeg læste en del af Sin City på en nylig tur i USA, og syntes egentlig det var ret godt. Barnes and Noble er det i øvrigt en dejlig bogforretning, med læsesale og hele svineriet - så hvis man har tid nok, behøver man ikke engang købe noget der for at kunne læse lidt :)
Men igen, tak for linket. Jeg skal klart se om der er nogle af dem, der falder i min smag. Sikke også et dejligt initiativ fra DC.
#31 chandler75 17 år siden
177
179
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
Pris: 900 kr.
Så vidt jeg husker er de alle i fremragende stand, og har været gemt i bags og boards.
#32 filmz-yoshimura 17 år siden
#33 chandler75 17 år siden
#34 chandler75 17 år siden
#35 filmz-yoshimura 17 år siden
#36 chandler75 17 år siden
Jeg kan bl.a. anbefale:
"Sandman Mystery Theatre"
"Human Target"
"The Losers"
"The Exterminators"
"Hellblazer"
"Preacher" (must read!)
"100 Bullets"
"Y: The Last Man" (must read!)
Hmm... det var vist egentlig de fleste af de tilgængelige titlerne...
#37 ks 17 år siden
Men igen, tak for linket. Jeg skal klart se om der er nogle af dem, der falder i min smag. Sikke også et dejligt initiativ fra DC.